Johnny.fjetland Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Halloen. Har du den cd veksleren enda??? hva skal du ha for den dersom du fremdeles har den?? Jeg har en e39 med original radio/kasett spiller. kan jeg koble til den cd veksleren??? Hva er business radio??? Vennlig hilsen Johnny Fjetland
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Er det denne spilern..? viewtopic.php?f=13&t=173311 Trenger også dørpakning v. side fører.. og bryterpanel vinduer fører dør.. Snorre
AlXz Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Er det denne spilern..?http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=13&t=173311 Trenger også dørpakning v. side fører.. og bryterpanel vinduer fører dør.. Snorre Nei, ikke lik den der.. tror jeg har snakket med deg på pm tidligere. Dørpakning har jeg nok, må sjekkes tilstanden.
Tzunami Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Har du panser liggende? farge har ingenting å si da jeg skal lakke det opp med resten av bilen
joergenw Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 har du enda høyre sidespeil ? litt info om den i såfall ? tenker da på om det er vidvinkel/farget glass/oppvarming... evt pris på den, send gjerne svar på mail da jeg sjelden er inne her på bimmers, men sjekker mail daglig; joergen_w@hotmail.com
Tommy520ia Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 har du panser? evt passer det til 2000 mod?
corsagt Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Sender du pm med bilder og pris på ratt. Trenger også fungerende koppholdere foran og bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå