Johnny.fjetland Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Halloen. Har du den cd veksleren enda??? hva skal du ha for den dersom du fremdeles har den?? Jeg har en e39 med original radio/kasett spiller. kan jeg koble til den cd veksleren??? Hva er business radio??? Vennlig hilsen Johnny Fjetland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Er det denne spilern..? viewtopic.php?f=13&t=173311 Trenger også dørpakning v. side fører.. og bryterpanel vinduer fører dør.. Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Er det denne spilern..?http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=13&t=173311 Trenger også dørpakning v. side fører.. og bryterpanel vinduer fører dør.. Snorre Nei, ikke lik den der.. tror jeg har snakket med deg på pm tidligere. Dørpakning har jeg nok, må sjekkes tilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Har du panser liggende? farge har ingenting å si da jeg skal lakke det opp med resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svimle Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har du hengerfeste liggende? Evt Tilstand/pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Taklukebryter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth535 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 bilde av rattet vis du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joergenw Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 har du enda høyre sidespeil ? litt info om den i såfall ? tenker da på om det er vidvinkel/farget glass/oppvarming... evt pris på den, send gjerne svar på mail da jeg sjelden er inne her på bimmers, men sjekker mail daglig; joergen_w@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Alt er her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth535 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 viewtopic.php?f=1&t=175500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy520ia Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 har du panser? evt passer det til 2000 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsagt Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Sender du pm med bilder og pris på ratt. Trenger også fungerende koppholdere foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå