Bjornhbjelland Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Da er det feil tegning i forhold til min. Det der er sikkert M5-fanger. På min er sensoren integrert i skvettlappen. I tillegg er den på passasjer siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Oljekjøler? Den som sitter festet bak på radiatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Selges ikke løs dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Passer fangeren på en 525 TDS Touring? Er matter hele og greie? Pris ratt med varme? Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Sjekk pm. Bakfanger passer nok ikke over fra touring og sedan... :/ Ratt har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Da har jeg nok ikke den dessverre.Har mulighet til å få med noe ting til Oslo en dag denne uka om det er interesse for det? Ta kontakt fort isåfall Glømte heilt at du hadde skrevet! Beklager. Men ja, er veldig interessert i å få tak i det plast dekselet som strekker seg fra nederst inni hjulbrønnen og framover på undersiden rett før frontfanger. På passasjer side. Den holder nemlig utvendig sensor. Nr.14 på tegning. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/272.png 14 LOWER RIGHT ENGINE COMPARTMENT COVER Er også på jakt etter koppholder bak. Gi meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 solgt bakluka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Har du noen bilder her av den? Eller er det samme som den du har lagt ut i en annen post? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Ligger i annen post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Har du utetemp-sensoren? min er subba istykker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Nei dessverre. Front plastikk og slikt skal brukes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hei! Har du listene rundt vinduene til salgs/dørene? Kan byttes i chrome med mellomlegg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hoi! Har du CD-spiller og MID? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Har 6cdr's cd-veksler + bmw business radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå