Gå til innhold

film fra autoslalom! 2 gromme e30 var der !

Share

Anbefalte innlegg

dette var en tøff autoslalom :)

ja for og si det sånn så tok det litt av :P haha

var ikke sånn i fjord.

men i år endra de på løypa så den kjeglen der man kjører 2 runder rundt er ny :D

og der er det jo stooor plass til og sladde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke sånn i fjord.

men i år endra de på løypa så den kjeglen der man kjører 2 runder rundt er ny :D

hvor lang tid pr runde da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Endre, her har du en ide til neste slalom :) da får du garantert mer folk til og stille opp 8)

Den er allerede notert og forslag er under utarbeidelse.;)

Så veldig gøy ut!!

Skal sjekke mulighetene for å få til noe tilsvarende, og kanskje invitere flere klubber.

Tipper vi må kjøpe et sortflagg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Endre, her har du en ide til neste slalom :) da får du garantert mer folk til og stille opp 8)

Så veldig gøy ut!!

NICE 8) dette hadde absolutt vært en goslager av en autoslalom 8)

EDIT: Tror faktisk at med en slik autoslalom, så hadde folket tatt det "roligere", ikke burne runt alle kjeglene (skal ikke rope høyt) men hadde vi fått en slik slalom, så går det lengere, fortere og ikke minst mye mer spennende :twisted: .. Ergo: mer seriøst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig gøy ut!!

Skal sjekke mulighetene for å få til noe tilsvarende, og kanskje invitere flere klubber.

skulle til å svare i en annen tråde der du spurte om hvorfor det var så lite påmeldte biler på autoslalom. jeg personlig ser ikke helt det store i å slure rundt kjegler på første giret, å allikavel ikke ha nok rattutslag til å komme rundt.

hvis det blir løyper som er som vist i filmen her, så er jeg sikker på at mange flere vil melde seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke sånn i fjord.

hvor lang tid pr runde da? :)

tor de kjappeste kjørte på rundt 52 sekunder men det var en cathram da:P

resultatlistere http://www.raceinfo.no/temp/Resultater% ... 202010.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig gøy ut!!

skulle til å svare i en annen tråde der du spurte om hvorfor det var så lite påmeldte biler på autoslalom. jeg personlig ser ikke helt det store i å slure rundt kjegler på første giret, å allikavel ikke ha nok rattutslag til å komme rundt.

hvis det blir løyper som er som vist i filmen her, så er jeg sikker på at mange flere vil melde seg på :)

Vel.. Ang den så var den for trang, det vet vi. (var forresten bare en som ikke kom rundt pga styrebegrensninger) Men på det området vi hadde var det ikke noe alternativ med høyere hastighet uansett. (pga lite område, og kort til publikum) men færre kjegler burde det nok være neste år.

Jeg også liker høyere hastighet, men selv på Gardermoen sliter vi med deltagende biler.. Så jeg tviler på at det gjør noe med antallet. Ihvertfall de første gangene.

Et arrangement som dette krever også mye mer organisering, vakthold og godkjenninger.. Men om vi får med grunneiere så ser jeg for meg at det kan være mulig å få til noe slikt oppe i Årødalen.

Men tror det kunne vært morro da og hatt med alle bilmerker. (Er jo ikke nok BMW sjåfører som tørr ser det ut til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy!

Hadde autoslalom vært så morsomt å se på hver gang tror jeg det hadde trekt mye mer folk. Sikkert flere som hadde turt seg ut på banen hvis ikke alt er super-seriøst også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...