Phonix Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hei. Har hatt litt tull med en en bil eg har kjøpt der motor skulle ha vert byttet fra en m42 til en m44, men så viser det seg att de var vist en m42 som stod i alika vell. Så nå veit eg ikke om der har blitt byttet motor eller ikke.( altså fra en m42 til en annen m42) Har pratet med en som meinte på der skulle vere ett nummer over/vedsiden av starteren der dei siste nummerene skulle stemme overens med chassinummeret på bilen, ser ikke helt for meg dette, men stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Mente det var nr der på min M43 i min 94mod Godt lys på ren motor er Lett å komme til der. M44 motoren har en annen topp en M42 tror jeg uten at jeg skal si det for sikkert Skulle da gå an å se forskjell utapå også? P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonix Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Att det er en m42 motor som står i, er eg ikke i tvil om lengre etter å fått svar på min forrige post her inne Men det som er greia er att vist der stod en m44 motor i bilen, så hadde det ikke vert noen tvil i om att det hadde vert byttet motor. Men siden der står en m42, så kan jo det likså godt ver den motoren bilen har vert levert med. Altså, den er ikke byttet. Derfor så lurte eg på om dei nr som står på blokka har noe med chassinr og gjer, for om det har seg slik att dei nr på blokka stemmer med f.eks dei 4 siste nr i chassinr så er det den motoren bilen blei levert med,og stemmer det ikke så er det byttet motor. Var det litt vanskligt skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Nei da Er bare å skrive ned nr å ringe inn til BMW eller et verksted Legg fram problemet og du får sikkert svar Vet ikke noen måte å koble chassisnr med blokknr ut fra VIN og det som ligger på net som jeg har sett Eks Reolcometk osv. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonix Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 ja, tenkte å ringe bmw forhandleren her i området og høre med dei. Får ta det når eg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå