Hesleskaug Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Her er vår video fra Gatebil Våler som var 2 helger tilbake: http://www.autobloggen.net/?p=1314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Veeeldig bra film! sånn skal det gjeres ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 tøøøøft, men for mye slitne matbokser av plast på fire hjul. Men tøft med en og anna BMW der da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Tøff film som vanlig! Mye gale folk utpå der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Enda en bra fim fra deg/dere! Helt klart at det tenkes før dere filmer, og planlegger hvordan dere vil filme Har sett gjennom mye av deres filmer og prøvd å lært litt, og det imponerer meg hvordan dere klarer å balansere motorlyd og musikknivå på en bra måte. Det er det ikke mange som klarer i bilfilmer, det kan selv en basic amatør som meg konstatere. Hvordan gjør dere det med musikkopphavsretter? Jeg legger konsekvent ikke noe særlig musikk i mine filmer fordi de ofte blir dubbet av den grunn på f.eks youtube. Litt dumt, siden jeg mener jeg kunne gjort filmene mine 20-30% bedre med musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Enda en bra fim fra deg/dere! Helt klart at det tenkes før dere filmer, og planlegger hvordan dere vil filme Har sett gjennom mye av deres filmer og prøvd å lært litt, og det imponerer meg hvordan dere klarer å balansere motorlyd og musikknivå på en bra måte. Det er det ikke mange som klarer i bilfilmer, det kan selv en basic amatør som meg konstatere. Hvordan gjør dere det med musikkopphavsretter? Jeg legger konsekvent ikke noe særlig musikk i mine filmer fordi de ofte blir dubbet av den grunn på f.eks youtube. Litt dumt, siden jeg mener jeg kunne gjort filmene mine 20-30% bedre med musikk. Tusen takk for kommentaren. Utrolig hyggelig å høre. Vi er amatører hele gjengen. For ca. et år siden hadde vi nesten ikke tatt i et videokamera. Jeg har vært hobby fotograf en stund så jeg har trent litt på hvordan jeg vil at ting skal se ut. Lyden av bilene er utrolig viktig, men vi har ikke skikkelig lyd utstyr, så det er lett å kjøre på med litt musikk. Når det kommer til musikkopphavsretter er vi desverre ikke helt husreine. Vi plukker ut det vi syns er kult og bruker det. På videoer vi lager for andre bruker vi å ta en runde på NRK Urørt og snakke med artisten om å å låne musikken til video. Vi kunne tenke oss å gi ut en DVD helt gratis som x med alt materiale fra 09/10 sesongen. Vi har MYE materiale. Men tror den ville blitt litt kjedelig uten musikk Så vi får se hva vi gjør. Takk for kommentaren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Må ikke adde for mye musikk det er noe som irriterer meg på bilfilmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Utrolig tøff film=) Bra satt sammen og ikke for mye musikk Kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Heeelt vill vinkel på den ene audien der da! drøøyt hvordan han satt opp bilen på vei inn og ut av svingene Fet film, creds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå