Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele med dere, jeg har handlet noen ///M belteputer i skinn på Ebay fra Kina av alle ting. Kjempekvalitet, og fyren har mye kjekt til BMW ellers..

Tok bare 2,5 uker å få varene opp til Norge fra betaling til jeg hadde varene i hendene. Ingen fortolling eller forsinkelser ellers. Fyren heter oiocar_com viss andre vil sjekke hva han har å tilby.. bare et tips..

Skrevet

hatt de fleste handlene på ebay velykket untatt 1, å det var en stetsom 7k forsterker, jeg vant budrunden til 600$ , men selger nektet å selge til så lav pris

Skrevet

Ebay og paypal konto er farlig :roll: . Blir fort mye penger som forsvinner da. Bestillte selv akkurat 4 nye gummijekkedingser til under bilen.

Skrevet

Kan du si... Jeg trengte ikke gå utenlands engang, jeg kjøpte nytt luftgeværsett med gevær,kulefanger,blinker og kuler som jeg og sønnen min skal leke med..

Han er 15mnd gammel.. :D

Let's just say mor er lite imponert.

Netthandel kan være farlig, veldig lett å svi av kroner på skøy og moro der ute i verdensveven.. :P

Skrevet

Tok bare 2,5 uker å få varene opp til Norge fra betaling til jeg hadde varene i hendene.

To og en halv uke fra Kommunistrepublikken? Later til at postgangen er langsom om dagen. :?

Bare? Syns det var rimelig treigt jeg. Fikk xenon-lys fra kino for noen måneder siden, det tok 4 dager, og de kom på døra ;D

Skrevet

Tok bare 2,5 uker å få varene opp til Norge fra betaling til jeg hadde varene i hendene.

To og en halv uke fra Kommunistrepublikken? Later til at postgangen er langsom om dagen. :?

Bare? Syns det var rimelig treigt jeg. Fikk xenon-lys fra kino for noen måneder siden, det tok 4 dager, og de kom på døra ;D

Trodde dette var rimelig kjappt jeg, har da hørt mange eksempler på at postgang fra Kina kan ta opptil en mnd.

Men om du klarer få opp noe på 4 dager, er jo det litt sykt..

Skrevet

det varier hvilken fraktmetode du velger.velger du express(fly) så sier det jo seg selv at det går fort :P

jeg har fåt varer iløpet av 2 dager,men jeg har også måttet ventet i 1 mnd på varer :^o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...