Lars89 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Skal handle ny bakfanger nå. Finner ingen i Norge som selger M3-bakfanger til coupe. Eneste er Miga Tuning som selger en i glassfiber til 4500... Det jeg lurte på var om jeg kan bruke bakfanger som er lagd til E46 sedan på min coupe. Ifølge Morgan GS går dette, men ville bare høre om andre visste noe. Lengda skal være lik, men hvordan er det med fester osv?
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Disse selger den også og det står den passer begge. Sender de en mail. Oppfaterer når jeg får svar da flere sikkert kunne hatt nytte av dette http://umnitza.com/umnitza-3series-poly ... 6ps8amcdm7
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Ifølge Umnitza passer denne til coupe også så da blir det nok en liten bestilling til GS eller Schmiedmann
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Får svare på mitt eget spørsmål her... Ja den passer på lengda og på bjelka, men festene på siden er veldig ulike. Må bytte fester eller feste på en annen måte.
S.Arnesen Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Skal handle ny bakfanger nå. Finner ingen i Norge som selger M3-bakfanger til coupe. Eneste er Miga Tuning som selger en i glassfiber til 4500... Koed har m3 bakfanger i glassfiber til 2000kr ca. ligger under brukt delen dems...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Ser jo bra ut, men si meg.. Skal eksosen ligge så laaaavt?
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Hehe Eksosen er tilpasset fangeren som satt på bilen før (halv org fange og halv org M3 fanger) så passer ikke helt nå nei. Må bygge ny eksos eller kappe i reservehjulsbrønn for å få det riktig
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Ikke avgjort noe ennå. Begge løsninger har sine fordeler og ulemper. Frister å kappe vekk noe av reservehjulsbrønnen og lage nytt oppheng for eksos da dagens oppheng (sveist) ikke er helt optimalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå