Sanux Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 nå er det også sånn at jeg har salgspant på min bil, hvordan går jeg da fram for å bli kvitt salgspanten på min? går det ann og flytte heftelsen fra min og til hans?
-Roger- Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 nå er det også sånn at jeg har salgspant på min bil, hvordan går jeg da fram for å bli kvitt salgspanten på min? går det ann og flytte heftelsen fra min og til hans? Har dere samme bank? I såfall går dere inn i banken ilag og sier at dere vil bytte, og de må ordne Men sånn i utgangspunktet må du kjøpe hans bil og han kjøpe din.
larserso Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 4 ÅR nyere bil med mer motor, mer utstyr og m-tech... Hva venter du på??? BYTT! Blir vel ikke M-tech av å bytte frontfanger..?
Sanux Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 fått kikka ordentlig på bilen nå og den hadde endel rust :/ så mye at bagasjeluka må byttes, og det er rust i begge A-stolpene. den ene er ganske ille, mens den andre ikke er fullt så ille må også bytte frontrute da den er ihjel-slitt... får meg til å bli litt usikker gitt :/
Sanux Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Vist bilen til diverse lakkerings verksted og samtlige priser jobben til ca 15-20 tusen.... så spm er om jeg vil tjene på det :/ burde jeg fortsatt gjøre det? enda en ting, abs føleren bak er gåen, så antispinn lyset lyser sammen med abs og røde utropstegnet... vil dette føre til motor fusk? trør jeg såvidt på gasspedalen så rykker den til, og visst jeg ligger rett under 2000 så rykker den da også.
Nagin Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Er du itvil, så driter du bare i det mener jeg du vet hva du har, men vet ikke hva du får, liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå