Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og tre kompiser lå på familiecampen.

Var egentlig en partycamp det også, bare at folk ikke ble like dritings og høylytte :P

Fikk også lufta bimmern på bane og det var _MORSOMT_

Legger ved noen bilder av campen og bilen:

Rett før teknisk kontroll, sladdedekk er på! :D

echwb5itl78pmdx4h4fu.jpg

4nq3kel3yk6o1q15rwqx.jpg

i farta..

dwvba77ypg7nh5ozq0ad.jpg

Go campen :)

oryxa7adu2651v3j5ia5.jpg

Skal garantert tilbake til neste år! da med diffbrems og muligens større motor og stivere understell :)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble fort noen pils på familiecampen og ja :P

Jeg og en kompis filmet noen runder fra Skyline hans. Herregud hvor ødelagte vi er i hodet :P Trøndere på tur :P

th_MOV00893.jpg

Skrevet
Ble fort noen pils på familiecampen og ja :P

Jeg og en kompis filmet noen runder fra Skyline hans. Herregud hvor ødelagte vi er i hodet :P Trøndere på tur :P

th_MOV00893.jpg

Hehe, blir fort mye dritprat når man har det gøy! :D

Hørte dere nevnte sunny dekk? er det jeg har foran på bbs felgene mine haha :P

Tror vi hadde telt rett atmed dere, vi ble også intervjuet av ranabladet men har ikke funnet det noen plass :P

Skrevet
Jeg var der oppe med E34'en, men fikk aldri knota meg til å ta noen bilder. dere får legge opp dere som har. ;)

Edit: fant to bilder fra "campen". den plassen er ikke laget for biler med lavere profil enn en Dodge Ram.. måtte få en til å gå foran bilen og kaste vekk storstein for å berge felgene.

2x540i:

vyotnalephc61.jpg

Campen, tidlig på fredag. litt lite folk, men det var mye mer folk på familiecampen i år. og der ender nok jeg og opp neste sesong.

.jpg

her er noen bilder fra banekjøringa (ikke spesielt bra bilder)

http://www.ranablad.no/bildeserier/article5157168.ece

Du som parkerte ved siden av meg ja, beundret den svarte BMW'n hver gang jeg pissa. :lol:

Men, beklager bråket av agregatet mitt fra 1800 og pil og bue. :lol:

Jeg som hadde den fine vogna. ;)

Skrevet

Hehe, blir fort mye dritprat når man har det gøy! :D

Hørte dere nevnte sunny dekk? er det jeg har foran på bbs felgene mine haha :P

Tror vi hadde telt rett atmed dere, vi ble også intervjuet av ranabladet men har ikke funnet det noen plass :P

Ja det blir alltid alt for mye skitprat på guttetur :P Kan stemme bra det :) Kanskje like greit for hun journalisten rota så fælt at ingenting i den artikkelen der stemmer. Hun har ikke klart å sitere riktig person en gang :P

Stemmer at vi nevnte sunny dekk ja. Det ble kjøpt inn 2 dekk bak som vi kjørte med på banen der. Selgeren hadde sagt at det var dritbra dekk, noe jeg var meget skeptisk til :P

Skrevet

Ja det blir alltid alt for mye skitprat på guttetur :P Kan stemme bra det :) Kanskje like greit for hun journalisten rota så fælt at ingenting i den artikkelen der stemmer. Hun har ikke klart å sitere riktig person en gang :P

Stemmer at vi nevnte sunny dekk ja. Det ble kjøpt inn 2 dekk bak som vi kjørte med på banen der. Selgeren hadde sagt at det var dritbra dekk, noe jeg var meget skeptisk til :P

Hehe, vet nå ikke hvor bra sunny dekka var på bane, synes det gnallt like mye av fordekka mine som det gjorde av de piggfrie hakkapelita dekkene jeg hadde bak :P

Skrevet

DETTE var en stor suksess..jeg campa sammen med en kamerat, ( Bakhjulstrekker fokusen ) fikk også testa svigerbroren sin e34 535iA på banen...ble litt skuffa egentlig...MEn allt i allt...KNALL HELG med KNALL SOL ! Og masse blie og hyggelige folk...stort sett...100+

Skrevet

Ble knallbra hele helgen :D

Er det noen som har tatt bilder av en rød liten Mx5 med brune grunningsflekker? Den var det jeg som kjørte, hadde vært morsomt å sett bilder av den i aksjon og sånn. :)Mx5'n

Skrevet

Du som parkerte ved siden av meg ja, beundret den svarte BMW'n hver gang jeg pissa. :lol:

du som kjørte Omega'n? merket egentlig ikke så mye til aggregatet. værre med de rolige volvogutta som parkerte bortafor oss igjen. fader for et leven..

var det ikke et pent telt vi hadde med? ble litt skjeivt i inngangspartiet grunnet noen noget defekte stenger.

53lbqvs9odj5n6v14yno.jpg

Så den E34'en din Kenneth! flotte hjul de bbs'ene. hva slags maskin har du i den?

Skrevet

du som kjørte Omega'n? merket egentlig ikke så mye til aggregatet. værre med de rolige volvogutta som parkerte bortafor oss igjen. fader for et leven..

var det ikke et pent telt vi hadde med? ble litt skjeivt i inngangspartiet grunnet noen noget defekte stenger.

53lbqvs9odj5n6v14yno.jpg

Så den E34'en din Kenneth! flotte hjul de bbs'ene. hva slags maskin har du i den?

Takk takk :) så du meg på banen eller?

Er en m50b20 med vanos, grenrør, chip, effektanlegg og K&N filter for øyeblikket, men blir mest sannsynlig ombygging til en M50b25 som blir videre frisert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...