Kennethe34 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg og tre kompiser lå på familiecampen. Var egentlig en partycamp det også, bare at folk ikke ble like dritings og høylytte Fikk også lufta bimmern på bane og det var _MORSOMT_ Legger ved noen bilder av campen og bilen: Rett før teknisk kontroll, sladdedekk er på! i farta.. Go campen Skal garantert tilbake til neste år! da med diffbrems og muligens større motor og stivere understell
Mexos Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Ble fort noen pils på familiecampen og ja Jeg og en kompis filmet noen runder fra Skyline hans. Herregud hvor ødelagte vi er i hodet Trøndere på tur
Kennethe34 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Ble fort noen pils på familiecampen og ja Jeg og en kompis filmet noen runder fra Skyline hans. Herregud hvor ødelagte vi er i hodet Trøndere på tur Hehe, blir fort mye dritprat når man har det gøy! Hørte dere nevnte sunny dekk? er det jeg har foran på bbs felgene mine haha Tror vi hadde telt rett atmed dere, vi ble også intervjuet av ranabladet men har ikke funnet det noen plass
jimmen Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg var der oppe med E34'en, men fikk aldri knota meg til å ta noen bilder. dere får legge opp dere som har. Edit: fant to bilder fra "campen". den plassen er ikke laget for biler med lavere profil enn en Dodge Ram.. måtte få en til å gå foran bilen og kaste vekk storstein for å berge felgene. 2x540i: Campen, tidlig på fredag. litt lite folk, men det var mye mer folk på familiecampen i år. og der ender nok jeg og opp neste sesong. her er noen bilder fra banekjøringa (ikke spesielt bra bilder) http://www.ranablad.no/bildeserier/article5157168.ece Du som parkerte ved siden av meg ja, beundret den svarte BMW'n hver gang jeg pissa. Men, beklager bråket av agregatet mitt fra 1800 og pil og bue. Jeg som hadde den fine vogna.
Mexos Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Hehe, blir fort mye dritprat når man har det gøy! Hørte dere nevnte sunny dekk? er det jeg har foran på bbs felgene mine haha Tror vi hadde telt rett atmed dere, vi ble også intervjuet av ranabladet men har ikke funnet det noen plass Ja det blir alltid alt for mye skitprat på guttetur Kan stemme bra det Kanskje like greit for hun journalisten rota så fælt at ingenting i den artikkelen der stemmer. Hun har ikke klart å sitere riktig person en gang Stemmer at vi nevnte sunny dekk ja. Det ble kjøpt inn 2 dekk bak som vi kjørte med på banen der. Selgeren hadde sagt at det var dritbra dekk, noe jeg var meget skeptisk til
Kennethe34 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Ja det blir alltid alt for mye skitprat på guttetur Kan stemme bra det Kanskje like greit for hun journalisten rota så fælt at ingenting i den artikkelen der stemmer. Hun har ikke klart å sitere riktig person en gang Stemmer at vi nevnte sunny dekk ja. Det ble kjøpt inn 2 dekk bak som vi kjørte med på banen der. Selgeren hadde sagt at det var dritbra dekk, noe jeg var meget skeptisk til Hehe, vet nå ikke hvor bra sunny dekka var på bane, synes det gnallt like mye av fordekka mine som det gjorde av de piggfrie hakkapelita dekkene jeg hadde bak
Daniel84 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 DETTE var en stor suksess..jeg campa sammen med en kamerat, ( Bakhjulstrekker fokusen ) fikk også testa svigerbroren sin e34 535iA på banen...ble litt skuffa egentlig...MEn allt i allt...KNALL HELG med KNALL SOL ! Og masse blie og hyggelige folk...stort sett...100+
///MoePower Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Ble knallbra hele helgen Er det noen som har tatt bilder av en rød liten Mx5 med brune grunningsflekker? Den var det jeg som kjørte, hadde vært morsomt å sett bilder av den i aksjon og sånn. Mx5'n
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Du som parkerte ved siden av meg ja, beundret den svarte BMW'n hver gang jeg pissa. Men, beklager bråket av agregatet mitt fra 1800 og pil og bue. Jeg som hadde den fine vogna. du som kjørte Omega'n? merket egentlig ikke så mye til aggregatet. værre med de rolige volvogutta som parkerte bortafor oss igjen. fader for et leven.. var det ikke et pent telt vi hadde med? ble litt skjeivt i inngangspartiet grunnet noen noget defekte stenger. Så den E34'en din Kenneth! flotte hjul de bbs'ene. hva slags maskin har du i den?
MikaelR Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Syns det va ett råbra treff va der fra fredag til litt utpå natta til søndag Synd at han Aasbo kjør motorhavari første tur på bana
Kennethe34 Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Du som parkerte ved siden av meg ja, beundret den svarte BMW'n hver gang jeg pissa. Men, beklager bråket av agregatet mitt fra 1800 og pil og bue. Jeg som hadde den fine vogna. du som kjørte Omega'n? merket egentlig ikke så mye til aggregatet. værre med de rolige volvogutta som parkerte bortafor oss igjen. fader for et leven.. var det ikke et pent telt vi hadde med? ble litt skjeivt i inngangspartiet grunnet noen noget defekte stenger. Så den E34'en din Kenneth! flotte hjul de bbs'ene. hva slags maskin har du i den? Takk takk så du meg på banen eller? Er en m50b20 med vanos, grenrør, chip, effektanlegg og K&N filter for øyeblikket, men blir mest sannsynlig ombygging til en M50b25 som blir videre frisert
Daniel84 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Det er faktisk en LITEN mulighet til at det blir høst treff også....
aLan Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 jeg kan se hva jeg finner av bilder på kameraet når jeg kommer hjem igjen, ikke helt sikker hva som ligger der men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå