Gå til innhold

Blutetooth tlf i 320D '04 mod. funker ikke...


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt 04 mod 320d med radio/navi enhet og bluetooth orginalt håndsett i midtkonsollen.

Men telefonen finner ikke basen sin, har prøvd forskjellige "parrings"-tips jeg har funnet rundt om på diverse forum, men ingenting ser ut til å funke. Noen som har noe erfaring med dette??

slenger med noen bilder som viser hvilke dingser jeg har i bilen.

meygrkrp0jzjyn05i522.jpg

5ecvd8gib58eu9r2ni7i.jpg

gzoq92mamxjan7d315he.jpg

6yqez2rubq62kj8phlkw.jpg

cusyeoi6d3s9y0j80ksw.jpg

m1maq9xf90notjvuawsn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg hadde og problemer med BTen i Z4en. Ville ikke finne telefonen. Nå har jeg ikke en slik "nymotens" telefon som du har liggende der. Har bare et deksel der det kan sitte en telefon. For å pare opp telefonen måtte jeg holde inn "speak" knappen og så skru på tenningen. Da fikk jeg opp pairing device i displayet. Telefonen fant ingenting da heller. Men så tok jeg en sw oppdatering på telefonen, og vips så var jeg oppe og gikk. Funker skambra gjør det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere som referer til denne "speak" knappen, men jeg har ikke den i min bil, har derimot funnet ut at "basen" i denne skal være søkbar i inntill 2 minutter etter at man har vrid om tenningen - har også prøvd med 2 andre vanlige mobiler, men ingen av de finner "bilen" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har du knapp på rattet av et hode som "snakker"? Prøv i så fall med denne.

Nå kan det jo også være at grunnen til at jeg fikk det til var at jeg et par dager før hadde vært inne ogfått tatt en diagnose med påfølgende sletting av feilkoder. Ikke vet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...