Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Will do Adios. Hadde vært genialt om du hadde klart å få frem forskjeller på bildene på en splag ny bil!

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En hvit bil er ikke det letteste å finne defekter på uansett, og kan ikke forvente å se altfor stor forskjell i finishen når den er helt ny. Men litt defekter kan det hende at jeg finner, og får jo lagt på en god beskyttelse av et eller annet slag :)

Skrevet

Mye skal du ha for en god runde med en safirsort E92, msport? Var visst gjort proff jobb på den i sommer, men det er så mye skjolder. Og jeg er ikke en racer på det der altså. Jeg bor ikke lange turen unna Kr. Sand, så det er jo ikke umulig jeg hadde latt deg få ta den en god runde :) Hehe.

Skrevet
Fått lokaler nå?

Har nok ikke det desverre... Håper på å få leie plass i Mandal om jeg får behov for det en dag :wink::P

Mye skal du ha for en god runde med en safirsort E92, msport? Var visst gjort proff jobb på den i sommer, men det er så mye skjolder. Og jeg er ikke en racer på det der altså. Jeg bor ikke lange turen unna Kr. Sand, så det er jo ikke umulig jeg hadde latt deg få ta den en god runde :) Hehe.

Sender deg en PM, så kan vi ta det der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...