hypah Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Se del 10 og 6 på tegninga over her følger som regel ikke med på kit, men er bare å bruke de originale. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
scoot Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Oppned skål som skal være mellom demperen og lageret? Det fulgte ikke noe sånt med i pakken med coiloverne... Stemmer det, det følger somregel aldri med. En skive under og en på toppen. Been there - done that. Spesielt deilig på E39, siden du må ut med den forbanna hattehylla.
bernhell Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Ja er noe dritt det der... Har hatt den ute et par ganger nå. Når eg satte på coiloverne så brukte eg de gamle lagrene, og de holdt fint i et par år helt til eg traff et fint telehiv langt pokker til haukelifjells. Tok nød reparering med lim og skrustikke, og da holdt de enda et år, men nå når eg har satt i nye av merke febi, så blir de fuckt med en gang en treffer en hump... syns det var rart... får vel sjekke det gamle M-understellet og se om det er noen skiver eg kan sette på, og heller kjøpe originale lager isteden for billigdritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå