Gå til innhold

Topp pakning til m20b25 turbo

Concep
 Share

Anbefalte innlegg

Takk :D Har fått kontakt med ett par stykker som selger nå ! Men hva mener du med å stramma LMM'en ? eller bør jeg bare bytte til 535 der også ?

Det beste er 535 lmm sammen med 535 dyser.

Men går fint med 325lmm og. Det er et svart lokk på disse lmm, ta av dette.

Nedi her er det et svart hjul med mange tenner som står igjen festet til en fjær.

Når man bytter til bare større dyser kan den få litt for feit blanding på tomgang osv.

Vrir man på dette hjulet vil den få mindre bensin/luft på tomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått tak i 535 dyser. Men har også fått tak i 2 dyser til s50b30. Fattern har en m3 hvor han ikke har bruk for disse lenger, men vi fant kun 2 stk av de 6 han egentlig har liggende. Går det ann å sette disse 2 dysene henholdsvis på syl 1 og 6 får å gi dem mer bensin i forhold til hva tillegsprutet klarer å fordele til disse 2 syl ? og putte 4 dyser fra 535 til syl 2-5 ?

Eller kan jeg sette 1 av disse dysene på tillegsprutet istedenfor den dysa som sitter der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått tak i 535 dyser. Men har også fått tak i 2 dyser til s50b30. Fattern har en m3 hvor han ikke har bruk for disse lenger, men vi fant kun 2 stk av de 6 han egentlig har liggende. Går det ann å sette disse 2 dysene henholdsvis på syl 1 og 6 får å gi dem mer bensin i forhold til hva tillegsprutet klarer å fordele til disse 2 syl ? og putte 4 dyser fra 535 til syl 2-5 ?

Eller kan jeg sette 1 av disse dysene på tillegsprutet istedenfor den dysa som sitter der ?

sett i 6 stk 535 dyser i railen din.

Og en i m3 dyse i tilleggspruten. Men tror ikke du har bruk for tilleggspruten med 535 dysene. kan fort blir for mye og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for supre svar :D

Regna egentlig med att det var best med 6 stk 535 og 1 i tillegspruten !

Men er lov å spørre !

Har forresten en m3 bensinpumpe jeg kan bruke også, den tåler vell litt mer trykk enn den slitne 24 år gamle org pumpa som sitter der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...