Stoppie_Master Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Noen som ønsker å oppgradere fra 4:3 skjerm til 16:9 skjerm? Skal bestille selv, får de til 3500kr stk (ink porto og mva). Brukt, men strøken. Kan brukes i E38 og E39, men skal også passe E53 (X5). Dette er med splitscreen fungsjon. Edit: Selger også det jeg har i bilen nu: -4:3 skjerm med kassett, 1600kr. -Mk2 navi ink CD, 2500kr. Bud Ønskes!!! Gjelder alt som er til salgs, ønsker å få ting bort fram for å få rett pris. Men ikke kom med skambud... Edit: Har solgt alle widescreen enhetene nu, men kan få tak i flere hvis noen ønsker det... Har bestilt mk4 dvd navigasjonenhet nu, med siste tilgjengelige softvare oppgraderingen, prisen på disse blir 4000,-kr inkludert porto og mva. DVD platen følger ikke med, men skal være mulig å laste ned og brenne ut selv...
Stoppie_Master Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Ja da får jeg håpe det er noen som ønsker 16:9 skjerm, bestilte 3 stk, får se hva prisen blir når det kommer til norge og ting er betalt, håper kursen går min vei (ev vår vei, for de som vil ha). Trur kvinfolket kommer til å skyte meg, så jeg håper jeg får solgt de fort, helst før jeg når å gå ut døra på posten
Stoppie_Master Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Eller så kan jeg ta hjul eller annet kjekt i bytte/delbetaling...
Stoppie_Master Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Jeg kommer til å ta disse med på Trollstigentreffet den 26 juni...
Stoppie_Master Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Det var da svært så dårlig tilbakemelding på dette da, driver ikke folk og oppgraderer, eller er prisen for stiv?
Wolfeh Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hadde vært interessant etterhvert, men passer litt dårlig akkurat nå. Tror prisen er ganske grei, men for min del så mangler jeg alt av moduler mht tv osv.
Stoppie_Master Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Hadde vært interessant etterhvert, men passer litt dårlig akkurat nå. Tror prisen er ganske grei, men for min del så mangler jeg alt av moduler mht tv osv. OK, hvis du vil ha et billigere alternativ, så skal jeg selge det jeg har i bilen i dag: 4:3 skjerm, tv-enhet (4:3), mk2 navigasjon leser, radio enhet og cd-skifteren. Kabelen man trenger hvis man ikke har navigasjon, skal man vell klare å få til ikke så mange kronene (1500?). Trur jeg selger 4:3 skjermenheten for 1600kr Pris på de andre tingene må jeg prøve å finne ut av eller kom med bud...
Dolk Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hei du. Jeg kjøper meg en E46 M3 CAB men der er det ikke navigasjon, så hva trenger jeg for å få til dette? Det ser omtrent sånn som det her. Er disse du har anbefalt til M3?
Stoppie_Master Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Det er en liten forskjell i utseende og etter det jeg vet også på noen av festene. Så dette er ikke riktig for deg, men hvis du er helt sikker på at du skal ha, så kan det skaffes widescreen enhet til E46. Hva du trenger er forklart sånn grovt sett over her.... Her er E46 enheten, ser du forskjellen?
awt Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Hei du. Jeg kjøper meg en E46 M3 CAB men der er det ikke navigasjon, så hva trenger jeg for å få til dette? Du trenger "alt". Skjerm, kabelnett, radiomodul, navigasjonsenhet og diverse småting. Store deler av interiøret må ut ved montering.
Stoppie_Master Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Dolk: "Hei du. Jeg kjøper meg en E46 M3 CAB men der er det ikke navigasjon, så hva trenger jeg for å få til dette?" Svar: For de som absolutt ikke bryr seg om det er orginalt, og som skal bygge inn widescreen++ i bilen sin der de ikke har en pøkk fra før av, ut av navigasjon (les spesielt ledningsnett). Så anbefaler jeg dere å se på noe slikt: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21350096 Skyter meg litt i foten, men bedre det enn å være uærlig og prakke på dere masse arbeid
Dolk Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Tror det blir en 5" TomTom i ruta, eller NAF sin kartbok, for det hørtes ikke billig ut å kjøpe alt av moduler.
Stoppie_Master Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Tror det blir en 5" TomTom i ruta, eller NAF sin kartbok, for det hørtes ikke billig ut å kjøpe alt av moduler. Det blir fort noen tusen å kjøpe alle modulene, men sjekk den finn linken jeg la inn over her...
Stoppie_Master Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Er det skattepeng og feriepeng folk venter på???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå