Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
lurte på hvor mye en org 325 clutch tåler

mest pga jeg diskuterer med en på msn, men greit å vite om det er no vits å bytte til grover clutch på e30turbo'n :P

Kommer veldig an på hvor slitt lamellen er, og hvor bra spenn det er i orginal trykkplata de.

Som regel kan den klare 250hk, kansje litt mere og. Men skal ikke mye herjing til før den ryker

Skrevet

jeg brukte min orginal m535i clutch med 1,5 bar i ladetrykk på min 535.. og dne holdt. men jeg hadde nok lett klart å rive den i filler om jeg ville..

Skrevet

hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu

Skrevet
hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu

+1 ;)

Er ikke noe vits å lage mere problemer enn nødvendig :)

Skrevet
hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu

regna med å måtte bytte :P

var mest for å ha noe å vise til en jeg snakker med på msn om hvor mye den tåler :P

noen tips til billig grei clutch? gjerne sinter, men gjerne litt mer normal clutch og. så har jeg litt å velge i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...