Kriss11 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei. Sitter litt å ser på fjærer rund på nettet nå. Har sett på H&R,KW og Eibach fjærer. Hvor mye anbefaler dere å senke? Hva blir penest? Gjerne med noen bilder om dere har. hehe:) Jeg vil gjerne godkjenne settet, Noen som vet hvor mye man kan senke å få det godkjent? Vegvesen har vel den 11cm de skal ha under det laveste punktet på bilen om jeg ikke tar feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Har eibach fjører på min e46 ci, og det er helt nydelig ihvertfall. Har 35/15 eller noe sånn tror jeg. Bilen er ihvertfall høy som ett fjell, så driver å leter etter nye fjører selv om dagen også. Problemet er at jeg ikke har lyst til å bytte ut eibach fjørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ja jeg har hørt at de fjærene skal være gode:) Du har ikke ett bilde av bilen med den senken da? Så kan jeg se hvordan det ser ut;) har du det godkjent eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Ja jeg har hørt at de fjærene skal være gode:)Du har ikke ett bilde av bilen med den senken da? Så kan jeg se hvordan det ser ut;) har du det godkjent eller? Nei, jeg har egentlig ingen bilder som viser det noe særlig, gidder aldri å ta bilder av bilen... hehe Det første bildet viser hvordan senken er foran, men blir bittelite gran feil bak på grunn av ujevn bakke. Det andre gir ett greit nok inntrykk av senken, men det er med 17" felger. Det er ikke noe problem å gokjenne uansett hva slags fjører du kjøper, så lenge de er tüv godkjente. Jeg hadde tenkt til å bestille meg apex fjører ifra gs med 55/30, men de er dessverre utsolgt. Og de kom ikke til å ta de inn igjen heller fikk jeg beskjed om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Åja, synes ikke det så ille ut det der egentlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå