BMW318TDS96 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Bmw e36 m43 motor byttet lamda llm plugger men hvis jeg ligger i f.eks 80 km/t så merker jeg den slutter og dra og så kommer den igjen Noen som vet hva det kan komme av?
BMW318TDS96 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Fant ut i dag hva det kommer av at den fusker når jeg spiller kitt høy musikk så bruker bassen mye strøm virker det som for bilen fusker i samme takt som bassen Kan det være lader som lader for lite? eller er det andre forslag ute og går her?
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 haha.. Du får sette på en kondensator, så løser vel det muligens problemet...
BMW318TDS96 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Når jeg står på tomgang så lader den 14.3v setter jeg på lys og stereo så går den ned til 11.7v er det ladern som trenger en overhaling? eller må jeg ha større lader tror det står 14v 50 amp på ladern
Evenol Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 14.3v er ihvertfall riktig lading fra dynamoen. Blir vel brukt for mye strøm slik at dette ikke går rundt.
stian1990_2 Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Du kan prøve og sette inn en kondensator, og se om den kanskje kan jevne ut strømforbruket ditt, slik at du ikke får disse strøm pulsene som mest sansynlig kommer fra bassen din.. Men en større dynamo hadde nok vært det beste
nightmare Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 jeg hadde et saftig anlegg i gamle bilen min (e34) og der satt jeg på 2 kondensatorer. på hver seg 2 Farad. og det hjalp betraktelig. før detta blinka lys og alt mulig hele tia. men blei ikke kvitt detta problemet med lugging helt. som trådeier sier. men jeg hadde iallefall ikke det mere i 80kmt. men kunn om jeg kjørte kø kjøring hehe. (og nei det var ikke slærk som gjore det) var rett og slett motoren som "ga litt opp" når bassen trøkte skikkelig men jeg tok faktisk kvelden på et par coiloer i bilen min også. om det var på grunn av "ujavn" strøm eller ikke det veit jeg ikke. men tror kanskje at det er en god grunn jah. så jah. større lader er nok en hjelp jah.
BMW318TDS96 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Er det noe begrensning for hvor stor dynamo jeg kan ha? evt hva er det som ville bli best i amp styrke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå