Tuborgs Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Da har tiden kommet for en anmeldelse av fence audio. For noen uker siden satt jeg på netthandelen og såg på Fence, jeg lurte da på hva dette var, om merket var kjent og hva kvalitet denne produsenten hadde. Jeg prøvde og søke rundt på forum, google osv men der var lite og finne. Jeg bestemte meg da for å kjøpe x2 10" subber og et par med 6x9 høytalere og finne ut hva dette her stod for. Selskapet Fence audio synst jeg virker useriøst med slag-ordet "Gangster's dont dance, they boogy" Nettsiden er lite informasjonsrik og jeg har hørt mange plasser at det er vanskelig å komme i kontakt med dem, samt at service er dårlig. Fence audio 10" Subwoofer 300watt. Jeg hadde mye i vente når jeg fikk pakken med subbene og høytalerene, jeg var rask og koble opp subben i en kasse jeg hadde lånt. Denne subben kabla jeg da til 2 ohm og gjidde dem ca 1 time med inspilling på passe volum. Dette er resultatet jeg fikk. Videon sier det meste vil jeg tro. ( 6x9 var ikke innspilt ) Etter denne opplevelsen sitter jeg ikke igjenn med mye om fence, men vet da ikke hvordan andre komponenter dem selger er og at jeg er litt kresen når det kommer på lydkvaliteten. Det som er positivt med Fence audio ( med kjøping fra netthandelen )Er at har du en eldre bil med dårlig lyd så er fence eit godt allternativ om du ikke er for kresen på kvalitets lyd. x2 subber frontsett, 6x9 og forsterker samt kasse kan du få til runt 1500-2000. 10" subben som jeg prøvde i dag tok jeg en liten tur med, den gjidde ikke noe " dunk dunk" eller "shake" men gjidde en bedre flyt i musikken. Så har du lite penger og ikke er veldig kresen på lydkvalitet så tror jeg Fence audoi kan være et godt allternativ. Håper da at dette gjir en liten opvekker for de fleste, vil da ikke råde folk til å ikke kjøpe fence, men heller ikke si at du børr Mvh Kyrre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 melder meg inn i denne:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qender1 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Heisann! Jeg hadde en liten Fence 10" aktiv i bilen helt til den ble stjelt! Jeg må si at jeg var veldig fornøyd med lyden! Kjører en liten corolla og det dunka godt! Er nå p jakt etter en ny en, enten 10" eller 12" aktiv sub! De selges ikke lengre på netthandelen, så hvis noen har til salgs så hadde jeg sotte pris på det! Mvh Olav Apelthun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Tør å påstå at du får hva du betaler for med Fence Audio! Beklager, men syns den testen din er like useriøs som du mener produktet du tester er!!! A: Alle høyttaler-elementer trenger å tilpasses kasse som fungerer optimalt til det elementet. B: Innstillinger for å oppnå max lyd i bilen kan ta endel tid. C: Innspilt 1 time??? D: Teste bilstereo på garasjegulvet?? Skjønner dette er litt for moro skyld hele greia, håper ihvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Tør å påstå at du får hva du betaler for med Fence Audio! Beklager, men syns den testen din er like useriøs som du mener produktet du tester er!!! A: Alle høyttaler-elementer trenger å tilpasses kasse som fungerer optimalt til det elementet. B: Innstillinger for å oppnå max lyd i bilen kan ta endel tid. C: Innspilt 1 time??? D: Teste bilstereo på garasjegulvet?? Skjønner dette er litt for moro skyld hele greia, håper ihvertfall det Hei, ja dette var for moro skyld ja. Er jo ingen ekspert når det kommer til anlegg i det store og hele, håper bare jag har laget en liten "pekepin" på hvordan fence audio er, nå har jo jeg den berømte platen så lyden kommer ikke så godt inn i bilen, men jeg mener forsatt at fence audio ikke er noe spessielt bra men at de funker, subben ga ikke mye lyd fra seg men den gjorde jo musikken mer flytende, som er bra! du får det du betaler for det er sant, men jeg vil da ikke skryte av fence. men bare kjøp fence, sier ikke at ingen børr! dem har sikkert mye bra om du går opp i prisklasse som de fleste selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Heisann! Jeg hadde en liten Fence 10" aktiv i bilen helt til den ble stjelt! Jeg må si at jeg var veldig fornøyd med lyden! Kjører en liten corolla og det dunka godt!Er nå p jakt etter en ny en, enten 10" eller 12" aktiv sub! De selges ikke lengre på netthandelen, så hvis noen har til salgs så hadde jeg sotte pris på det! Mvh Olav Apelthun Hei! sorry har ikke vært på bimmers på en stund, alt jeg hadde har kjærsten fått desverre, men desse var heller ikke aktive subber! kan godt forstå at lyden blir mye bedre i en liten corolla ^^. lykke til med og finne det du leter etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kunne fortalt deg at alt av anlegg dem selger på netthandleen er no forbanna dritt. Har selv handla et par høytalere der for 150 kr, handla og ei sub kasse med 2 10" for 200,-. Mest ræva greine jeg har vært borti.. Hadde regna med det skulle bli LITT lyd, men faen meg ikke no lyd å snakke om, kunne like godt tatt den vekk da den laga styggere lyd en det som allerede var i den gamle arbeidsbil-240en min Hadde aldri villa brukt 1500-2000 kr på et "billig" anlegg, fra netthandelen.. Får et billig "ti ganger bedre" anlegg mange andre plasser Som sagt før, du får hva du betaler for.. Og stakkar dem som hadde så lyst på en kul sub på netthandlen at dem gidde et høyt bud for så og vinne Fins nåk mye billig anlegg som er mye bedre en det dem selger der Og en ting til, vis du sier du er kresen når det gjelder lyd, så burde du vist at komponenter fra netthandlen ikke holder mål i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå