francez Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Ønsker å kjøpe sportsrattet type M (De der to pinnene som går ned.), har det originale sportsrattet, uten multifunksjons-knapper, som kan byttes evnt selges hvis jeg får tak i det jeg er ute etter. Trenger vel ikke nevne at det må være Airbag på! Ønsker også å kjøpe grøftelys med xenon til original frontfanger! Syns det blir litt harry med xenon i angel-eyes og halogen-grøftelys
Loffen Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Har sportsratt til salgs, helt nytt. Men det mangler airbag (bruker den i bilen). Hva byr du?
francez Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Hmm... Hvordan blir dette kontra godkjenning? Og hvordan blir dette med tanke på airbag lys, og ikke minst er det lagt opp ledninger for multifunksjons-knappene? Jeg har ikke knapper på rattet som står i nå... Vet ikke hvilken pris sånn ca. du er ute etter?
Loffen Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Du vil vel ikke få cruise og telefon-knappene til å virke (har du M54 kan du ettermontere cruise kontroll). Så lenge du får tak i riktig airbag, skal det ikke være noe problem med lyset.
awt Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Rattet på bildet der er ikke M-ratt. M-rattet har bare en tykk "pinne" nederst.
Loffen Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Klar over det, har det selv. Men han spurte etter det med to pinner
francez Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Hehe i utgangspunktet er jeg ute etter ett M-ratt med airbag, men tar til takke med det jeg eventuellt får tak i! Hvilken prisklasse er du sånn ca ute etter å legge deg på?
LBell Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Hvilke type grøftelys er du på jakt etter? Jeg har både til M3 fanger og til preface, coupe lys.. Send meg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå