Kny Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Takker, skal ta noen bilder med kamera under prosessen. Blir bare å teste den i dag under dørhåndtak på neglriper. Av en eller annen grunn er det mye mer riper på passasjersiden enn førersiden, må klippe neglene til dama mens hu sover tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Kjøpte meg Meguiars ScratchX 2.0 i dag for å teste den. Idag tok jeg bare litt neglriper bak dørhåndtaket og resultatet ble slik: FØR: ETTER: Mvh Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Dæven å strøken den ble må kjøre på med litt scratch fix på dørhåndtakene jeg å ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Deilig altså! Perfekt bil i mine øyne Diesel med automat. M-tech facelift er helt herlig. Og så "enkle" felger gjør så stor nytte av seg. Du går den riktige veien ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hvor kjøper man denne scratch-saken? Svar gjerne på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Den får du på BilXtra, er en av Meguiars produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 WOW fungerer scratch meguiars SÅ bra? Dette skal bestilles!!! edit: Råfin bil du har! Perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Den får du på BilXtra, er en av Meguiars produkter Mye kostern?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Den fungerer visst fint på sånne småriper, men var ikke like effektiv overalt dessverre. Men jeg tror ikke jeg ventet lenge nok med å fjerne den etter påføring. Husk å påføre wax rett etter dere har brukt scratchx Den koster 199,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takk for komplimenter forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 noe av det fineste e46 jeg har sett, helt nydelig! du har god smak for hvordan en bil skal være;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 noe av det fineste e46 jeg har sett, helt nydelig! du har god smak for hvordan en bil skal være;) Henger meg lett på denne, nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takk, koselig å høre, alltid morro med tilbakemeldinger! Iløpet av uka skal jeg innom svendsen eksos og se hva de vil ta for å gi meg doble endestusser, evt. ny bakpotte, så jeg får vekk den fæle dieselstussen som titter ned i bakken! Men er stygt redd jeg må gå til innkjøp av ny diffuser også, pga det blir trangt om plassen med doble der. Mvh Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå