YearPlaze Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 det har begynt og komme en kraftig durelyd framefra bilen, den øker i lyd jo fortere jeg kjører men ikke etter turtallet (så det er i allefall ikke fra motoren) lyden blir enda kraftigere i venstre svinger og forsvinner nesten i høyresvinger, tror selv det er hjullageret som er gåent men vett ikke hvilket, kjenner ingen ting slark på hjulene, men tenker det kan være høyre hjul fremme siden lyden blir kraftiger i venstresving! noen som kan vite litt mer konkret en meg hva det kan være eller en måte jeg kan finne ut hva som er ødelagt er foresten en 00-mod 520D ps håper noen forstår hva jeg mener, kan ha litt problemer med og formulere meg skriftlig mvh Eivind
Nilsen Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hvis du jekker opp og skrur av hjulet, og så dreier på flensen med hånda kan du muligens kjenne det. Min erfaring er at lager som er ok, er helt jevne i 360 grader, mens man kan kjenne "ujevnheter" på dårlige lager.
ehrnst Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 om det bråker mer i venstresvinger så er det mest sansynlig høyre side som er gått. Er der vekta legger seg. Dessuten bytter du jo bare begge
YearPlaze Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 om det bråker mer i venstresvinger så er det mest sansynlig høyre side som er gått. Er der vekta legger seg.Dessuten bytter du jo bare begge var høyre side jeg også trodde det var! men trenger jeg å bytte begge! koster så mye å økonomien er ikke på topp for øyeblikket:P koster og være kar:P
Haug530D Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 om det bråker mer i venstresvinger så er det mest sansynlig høyre side som er gått. Er der vekta legger seg.Dessuten bytter du jo bare begge var høyre side jeg også trodde det var! men trenger jeg å bytte begge! koster så mye å økonomien er ikke på topp for øyeblikket:P koster og være kar:P Trenger ikke, men du bør da det som regel bruker å ryke på andre siden også etter en stund, man bør alltid bytte det meste parvis, som støtdempere, opphengskuler/stag, bremseskiver/klosser osv.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå