Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo fler som skulle bli med på denne "go green" miljøvennlige fototuren...hmmm...men vi må vel komme oss ut i skogen for å ta bilder...hmm...

Kanskje jeg skal få lånt 20toms alpina felger til denne begivenheten...hmm...

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vel...om du vil ha kopi av forsikringspapirene så kan du få det altså :)

Og sjuern er jo ikke no gammelt ræl uansett....det burde du vite :)

Ingen fare, vet det ikke er noe gammelt ræl, men forsikringsselskapene må ha en begrensning på hva de forsikrer, så ville bare gi deg et tips om at motor/drivverksdelen av forsikringen din kanskje ikke er gjeldende, og at det kunne vært verdt å ta en titt i polisen, men da har du sikkert kontroll. :-)

Skrevet

ble faktisk tilbudt motor girkasse forsikring ETTER at jeg la inn forsikringen...De ringte tilbake en time etterpå og lurte på om jeg var interessert i det for en 1000lapp ekstra i året...hmmm...

Skrevet

Spotta bilen din idag, oppe ved valhall idag.. TO ganger!! Like stygg hver gang jeg kjørte forbi. hehe, neida! ;-)

Så utrolig bra ut den ass!!! =)

Skrevet

Heheh, Kjørte forbi med en rent-a-wreck micra.., Kunne vært litt kult å dunke borti bilen din med den og sett om du hadde ramla ut av 4etg på bygget vedsiden av.. heheh..

Skrevet
Heheh, Kjørte forbi med en rent-a-wreck micra.., Kunne vært litt kult å dunke borti bilen din med den og sett om du hadde ramla ut av 4etg på bygget vedsiden av.. heheh..

hehe...hadde falt oppå deg med batong..haha:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...