wicky124 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Var jo fler som skulle bli med på denne "go green" miljøvennlige fototuren...hmmm...men vi må vel komme oss ut i skogen for å ta bilder...hmm... Kanskje jeg skal få lånt 20toms alpina felger til denne begivenheten...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Det er ikke ukjent med skog i områdene her så miljøvennelig reise rute skal vi nok glatt finne . Husker kansje mine bilder av min e34 highlander cross country touring (side 3 i denne tråden: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 0&start=30 , he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 vel...om du vil ha kopi av forsikringspapirene så kan du få det altså Og sjuern er jo ikke no gammelt ræl uansett....det burde du vite Ingen fare, vet det ikke er noe gammelt ræl, men forsikringsselskapene må ha en begrensning på hva de forsikrer, så ville bare gi deg et tips om at motor/drivverksdelen av forsikringen din kanskje ikke er gjeldende, og at det kunne vært verdt å ta en titt i polisen, men da har du sikkert kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 ble faktisk tilbudt motor girkasse forsikring ETTER at jeg la inn forsikringen...De ringte tilbake en time etterpå og lurte på om jeg var interessert i det for en 1000lapp ekstra i året...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Det er ikke ukjent med skog i områdene her så miljøvennelig reise rute skal vi nok glatt finne . Husker kansje mine bilder av min e34 highlander cross country touring (side 3 i denne tråden: viewtopic.php?f=6&t=83740&start=30 , he he . hmm...jeg har fakjtisk miljøvennlig bil....utrolig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Spotta bilen din idag, oppe ved valhall idag.. TO ganger!! Like stygg hver gang jeg kjørte forbi. hehe, neida! Så utrolig bra ut den ass!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 hehe...snoker du? ble vasket istad på vei hjem...nå ern megashiny og takk Får ta en rånetur i den snart...beige skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Heheh, Kjørte forbi med en rent-a-wreck micra.., Kunne vært litt kult å dunke borti bilen din med den og sett om du hadde ramla ut av 4etg på bygget vedsiden av.. heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 snygg bil... men slår ikke yarisen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Heheh, Kjørte forbi med en rent-a-wreck micra.., Kunne vært litt kult å dunke borti bilen din med den og sett om du hadde ramla ut av 4etg på bygget vedsiden av.. heheh.. hehe...hadde falt oppå deg med batong..haha:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 snygg bil... men slår ikke yarisen min takktakk...men igjen...vi har lik farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 møkka drittfaenskaps opplegg....litt dugg i frontlykt og defekt tåkelyspære...ekle saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Damn. Grattis med sjuer! Mektig og flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 takk:) Selv om tåkelyset ikke funker...og det er dogg i ene lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Jeg skulle være med på green fotoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå