Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det som var planen...men da må jeg ha en omformer siden original ledningene er optiske....og den omformern koster en del tusen....

Så blir det kansje noen tusen bedre også da :D

Jeg ville nu uansett ha brukt litt tid på det store internettet for å finne ut hvilke alternativ man har og til hvilken pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen feilsøkt for stereo feil...må bytte forsterker...artig..og ikke akkurat billig...hmm...

Men kjøpte innstegslister foran da de som satt der var VELDIG stygge...og noen steder hadde lakken blitt borte...også bestilte jeg listene til bakdørene også...ha det rent og pent...

utenom det så leter jeg etter noen gromme GROMME felger til en veldig VELDIG billig penge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utenom det så leter jeg etter noen gromme GROMME felger til en veldig VELDIG billig penge :P

Typisk utlendinger.. Best felge til gi bort pris.! Gleder meg til å se noe ekte phaat crome fra Pakistan:D

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være noe stort problem å finne en brukt forsterker til en billig penge, enten det er fra Europa eller USA. Burde finne noe på Ebay...

Angående tre-blink så vet jeg ikke på E65, men på vår E87 setter vi det opp i iDriven. Altså om den skal ha 3-blinksfunksjon eller ikke... Ikke funnet noe valg for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...