wicky124 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Da står bilen på audioart...tydeligvis en defekt forsterker...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Sweet... Skal du oppgradere eller reparere den defekte forsterkern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 foreløpig blir det bare å bytte forsterkern....dyrt nok det...ny sånn en kosta vel 10k eller no....ekle saker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Du kjøper ikke noe uorginalt plug&play forsterker som erstatter den orginale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 var det som var planen...men da må jeg ha en omformer siden original ledningene er optiske....og den omformern koster en del tusen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 var det som var planen...men da må jeg ha en omformer siden original ledningene er optiske....og den omformern koster en del tusen.... Så blir det kansje noen tusen bedre også da Jeg ville nu uansett ha brukt litt tid på det store internettet for å finne ut hvilke alternativ man har og til hvilken pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 sant nok...men ser kanskje ut til at jeg har får skaffet meg en brukt forsterker til en rimelig pris...av en kompis som har bygget sin 2002 om til facelift...hmmm....rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Da var bilen feilsøkt for stereo feil...må bytte forsterker...artig..og ikke akkurat billig...hmm... Men kjøpte innstegslister foran da de som satt der var VELDIG stygge...og noen steder hadde lakken blitt borte...også bestilte jeg listene til bakdørene også...ha det rent og pent... utenom det så leter jeg etter noen gromme GROMME felger til en veldig VELDIG billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 utenom det så leter jeg etter noen gromme GROMME felger til en veldig VELDIG billig penge Typisk utlendinger.. Best felge til gi bort pris.! Gleder meg til å se noe ekte phaat crome fra Pakistan:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 utenom det så leter jeg etter noen gromme GROMME felger til en veldig VELDIG billig penge Typisk utlendinger.. Best felge til gi bort pris.! Gleder meg til å se noe ekte phaat crome fra Pakistan:D ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 slapp aaaaav....gidder ikke kaste bort 25k på "uglyyyyy" bbs greier...BesteBullShitten...ahhahahaahah den var schpaaa nei blir ikkeno kromfelger....men polerte kanskje..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 slapp aaaaav....gidder ikke kaste bort 25k på "uglyyyyy" bbs greier...BesteBullShitten...ahhahahaahah den var schpaaa nei blir ikkeno kromfelger....men polerte kanskje..hmm... Hahaha den var bra.. Gleder meg:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 haha wicky, penga får bein å gå på her... dyrt å kjøpe billig vettu .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 hva mener du?Har enda ikke brukt en krone på bilen utenom bensin..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Burde ikke være noe stort problem å finne en brukt forsterker til en billig penge, enten det er fra Europa eller USA. Burde finne noe på Ebay... Angående tre-blink så vet jeg ikke på E65, men på vår E87 setter vi det opp i iDriven. Altså om den skal ha 3-blinksfunksjon eller ikke... Ikke funnet noe valg for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå