Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde ikke være noe stort problem å finne en brukt forsterker til en billig penge, enten det er fra Europa eller USA. Burde finne noe på Ebay...

Angående tre-blink så vet jeg ikke på E65, men på vår E87 setter vi det opp i iDriven. Altså om den skal ha 3-blinksfunksjon eller ikke... Ikke funnet noe valg for det?

hmm...sant nok...men igjen....er ett ork....skal se om en kompis har en slik delebil stående fremdeles...og om det er no forsterker å hente der...hmmm....

Er ingen funksjon for det i iDriven...tror jeg...tror ikke jeg har gått igjenom alt...Men snakket med en bekjent som sa at bilen kan omprogrammeres til å blinke tre ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bil! Er det denne som er med i filmen Brooklyn finest? ganske GaNgStA!! sjeldent å se slike bimmere rundt omkring.

takk :) Nei vet ikke om det er en slik en...aldri sett filmen tror jeg...hmmm...Ja er ett relativt sjeldnere syn....selv i Oslo...har sett to andre...diesel....og når vi passerer så stirrer vi på hverandre..haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...fronten KUNNE faktisk vært finere...med litt lavere frontfanger, samt større tåkelys...I visse vinkler er fronten...hmm...mindre pen :P

Og det med senk...tror ikke jeg skal senke den...men store felger blir det til neste sommer...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på originale 21toms 5eika felger...hmmm...men umulig å finne jo...

det var ett sett til salgs på finn.no for 5-6 uker siden, var og prøvde på bilen min, men de passa ikke. de hadde kledd og passa bilen din perfekt. var nesten nye den felg setta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...