bcRichard Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 hmm....nei....ingen får se....skal la tråden øke til minst 35siden før jeg poster ett bilde..hohohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Post whore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 yes I am...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Du var ikke i Tønsberg nylig med bilen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 hmm....har du sett enda en grønn bil??? NÅ HATER JEG GRØNNFARGEN!! så nei...var ikke i tønsberg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 bare si ifra Wicky.. Jeg lakker for en billig penge, Bare kjøp noen spray bokser på biltema.. Resten fikser jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 bare si ifra Wicky.. Jeg lakker for en billig penge, Bare kjøp noen spray bokser på biltema.. Resten fikser jeg:P Matt grønt med spraybokser, det er fargen han ønsker seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 har fått tilbud om å trekke om hele bilen i vinyl for 10k....lurer nesten på å trekke den om i hvit...eller rød...hmmm.... og nei...matt grønt er stygt...er en i Usa som har gjort det med sjuern og det er UUUUUGLY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 10k? hmm, kunne tenkt meg en hvit e30m3 et par sesonger jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 ja han skulle ha 10k om jeg ga han to biler...ikke så ille det...tenkte hvit neste sommer og rød året etter det igjen...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 wicky skal ha rosa metallic 7-serie... skikkelig pimpmobile, hehehe.. baksetet skal fylles opp med blondiner og dertilhørende korte skjørt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 wicky skal ha rosa metallic 7-serie...skikkelig pimpmobile, hehehe.. baksetet skal fylles opp med blondiner og dertilhørende korte skjørt, hehe. Och mye pakkis bling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Holder med en brunette i kort skjørt i forsetet Og nei ikkeno rosa... holder med elegante farger som passer med beige interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Holder med en brunette i kort skjørt i forsetet Og nei ikkeno rosa... holder med elegante farger som passer med beige interiør trudde du dro en status-paris hilton hun presterte å lakkere en 2,5 mills bentley rosa uten metallic, helt utrolig at det er mulig ja, trur det blir bra, ville nok hatt en mørk fargen på den wicky, så det blir kontrast til interiøret. Grønnfargen er fin syns jeg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå