wicky124 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Jeg(som aldri har hatt en usenket bil) syntes fortsatt at den er kul slik den er! I mine øyne er den i samme klasse som f.eks og slike biler skal ikke være lav på samme måte som .....hm.... ......alle andre bmwer? takk er litt artig å ha normal høyde...så kan senkinga utføres på 3serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Syns den er jævli rå som den er Creds to you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 thæænx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ikke noe behov for senk på denne skuten nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Org høyde? Kan jeg spørre hva du ga for bilen? Lurer på en sånn selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Er original høyde ja...ikke no senk her i gården:) prisen er på en av linkene tidligere i tråden...dog ligger billigste bil på nett nå for 360k...og den har større motor enn min...lurer nesten på å ta innbytte as....745ia med massasje hadde vært tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 veeeel...idag var fattern ute med bilen...og det pøsregna...og han skulle være snill og tørke bilen....med papir fra bensinstasjon..... artig med riper....veldig fuckings artig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 That's what fathers are for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 vel...tanken var god....men jah..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Tørke bilen med papir? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Aai.. Blei det veldig ille eller? Evnt. bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 så den bare i garasjen....ganske mørkt der...skal se åssen resultatet ble når jeg får den ut i dagslys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hva er vitsen med å tørke båten forresten, tåler den ikke å bli bløt? Its a boat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 altså...han skulle jo bare være snill og fjerne all vannet som var på bilen siden den var ny vasket når den ble parkert...Men siden den har stått siden søndag i en litt støvete garasje og ble tørket med hard papir...vel.....får se hva som har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Kjipt.. Kan liksom ikke bli sint for noe sånt, heller..alle skjønner jo at han gjorde det for å være real Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå