wicky124 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Sant nok...menmen...hva kan man si... kan jo ikke bli sur heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Vasket bilen idag tidlig...er nok en GOD del flere småriper enn sist...ett par dype...menmen... shit happenz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Polish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 No...Pakistani... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Du får jo lett forbedra lakken fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 hahaha...ja får nok det kjenner nok av vaskesjapper som polerer...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Åh..trodde det var nye bilder av felger. Ikke for å være slem, men jeg syns de felgene på s.38 er veldig lite pene. Er du fornøyd med de? Hva med å bytte ut til noe mer lik disse? ellers, meget stilig og sjelden bil bare sett ett par her i Ålesund og her er noen fete mods : (NOT!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 vel...jeg er veldig fornøyd med dem..ser helt annerledes ut når man kjører dem...og du er vel den første som har sagt at de er mindre pene...er vel eneste sjuer med slike felger rundt om kring....samt ingen i USA hadde sett en e65 med slike felger heller og alle der likte bilen De felgene du linker til er også fine! Dog i feil størrelser...pluss...føler at alle har de felgene...føler på en måte at de felgene er mer 3-serie felger...må ha litt kraftige detaljer på felgene på sjuern... Og den siste der...tøft panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så deg søndagskvelden, faktisk. Bilen må nødvendigvis ikke ha mer senk heller..iallefall ikke mye. Den ser veldig bra ut, selv om jeg bare så den et par-tre sek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ja var ute en tur med gutta på kino:) Ja senken tror jeg kanskje kommer neste sesong når jeg må ned i dekkprofil...da vil det se litt teit ut med masse luft... men takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Good thinking! Det kommer til å bli hissig bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 hope so....får se hvordan det blir med nye dekk først..og om jeg har råd til senkesett etter 2stk 265-30-22 og 2stk 295-35-22...yeey.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 "Penger er ikke det viktigste her i livet" ..så ikke la det stoppe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Hmm....penger er faktisk VELDIG viktig og er nok begrensningene fra pengene som stopper meg..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Må si du har fått deg en fin bil. Felgene er også råtøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå