wicky124 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 thænx dude:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Egentlig lite som skjer her...kjøpt innstegslister foran og bak uten skader, som må monteres etterhvert...eller fått fyllt på litt olje her og der etter olje skift, og nå er den stille på tomgang:) Ellers har jeg fått skaffet meg simkort til tlf...og kantkjørt en del felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Har du kantkøyrt nye felgene?? ^^ ..... uffff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 jupp....mcdrive.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 O.o uff ... Der har eg endå ein grunn til at eg ALDRI handler mat på mcdonalds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 hmmm...sant as...nå parkerer jeg og går inn istedet.. lurer på å montere xenon i fjernlysene..hmm..noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Noen som vet om det går an å omprogrammere hjernen i bilen til å f.x skru på angeleyes og tåkelys når jeg låser/låser opp bilen?At speilene vipper opp/ned automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 ingenting er umulig bare stikk til autozentrum, be de koble opp datamaskina og programere for deg deet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 hmm...seriøst???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Det burde være mulig. De felgene har faktisk en nabo av meg på en A8! Fjern slektning av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 hmm...noen her som kan omprogrammere? Ja den nye A8? Har sett den...smooth bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Du har sett bilen jeg snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 ja mørk grå / sort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 da har jeg sett den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå