VegarVS Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Er forresten bare pæra som er gåen..fikla litt i motorrommet i pausen istad, bytta om på pærene...og var pæra som var gåen..får kjøpe meg 2nye på finn til 400kr istedet for 1600kr pr stk på GSbildeler... blitt mekaniker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Ja jeg blir plutselig flink... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Ja jeg blir plutselig flink... haha hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Det var drøye priser på GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Spesielt når man får samme pære til 200kr.. lurer oxo på å gå over til 6000k pærer når jeg nå skal kjøpe nye pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Er forresten bare pæra som er gåen..fikla litt i motorrommet i pausen istad, bytta om på pærene...og var pæra som var gåen..får kjøpe meg 2nye på finn til 400kr istedet for 1600kr pr stk på GSbildeler... Jeg trenger også ny xenon pærer, har du link til finn annonsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Har handlet med vedkommende før, og er vel ganske fornøyd.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32366196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 incase noen lurte...jupp....bilen har fått noen fler riper...en i frontfanger list redd ved p-sensor, passasjerdør og skjerm har fått dype riper..og bakfanger...artig å parkere i trange p-hus i julerushet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Fikk montert nye pærer idag.. sykt stor forskjell.. Aaanyway.. godt nytt år peeps! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Grom bil har nå stirret på denne fra kl 09 haha ..ikke rart du får riper og skader..var minst 10-15 marasi som "prøvde seg" på lukeparkering bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jaha? der jeg står parkert nå?Hvor jobber du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe den røde passaten som står bak var såvidt ikkee borti jobber over gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 oooeee... Ikke skrem meg... peppes? hmmm... tror jeg må ut og flytte bilen... SOmaler som kjørte den røde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hahaha nei 7en det var en gammel mann som kjørte den å paii så fin bil parker heller i p huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 hmmm...du er herved ansatt som min personlige p-vakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå