wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Nope...er fremdeles snø/is der fattern kjører så den får stå på vinterjhjul en smule lenger as... Pluss jeg skal på fjellet snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 ahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da avskilta jeg jaguaren..hmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Why? Du må betale årsavgift uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Årsavgiften for 2012 er allerede betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 why avskilte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Fordi jeg sparer 1500kr Jeg har pr idag Nemi forsikring. Der er mndsbeløpet på forsikringen på 2100kr. Byttet til gjensidige idag, og fikk mndspris på 741kr med bedre betingelser. Problemet er at Nemi har 1mnds oppsigelsestid, og forskuddsbetaling av forsikring. Forfallsdato for periode 20mars til 19 april er imorgen og jeg måtte da ha betalt den og ikke gått over til gjensidige før 20 april. Men siden jeg innleverte skilter til biltilsynet idag, så opphører kontrakten med Nemi Forsikring, siden bilen da er avskiltet. Ny forsikring med Gjensidige starter da på onsdag med en mye lavere pris Derfor ble den avskiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 haha, så du skal hente ut skilta igjen på onsdag?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 jupp... han på gjensidige bare lo litt..."jeg kan ikke anbefale deg å gjøre det, men det er jo likevel det smarteste..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Så du kommer deg utenom oppsigelsestiden ved å ta av skiltene altså? Blir ikke Nemi grinete for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja oppsigelsestiden er kun gjeldende om man bytter selskap. Om jeg avskilter bilen, blir forsikringen sagt opp av biltilsynet, og det kan ikke nemi nekte på. Deretter står jeg fritt til å velge selskap etter egen vilje når jeg skal påskilte bilen igjen. Neida, Nemi-dama på tlf bare smilte og sa "jeg sender deg oppsigelsespapirene på mail jeg"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Forsikringen blir ikke sagt opp av biltilsynet tror jeg.. det må du gjøre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Formulerte meg feil der ser jeg... Det riktige er at JEG sa opp forsikringen basert på at skiltene er innlevert. Nemi forsikring sjekker da dette opp mot motorvogn registeret og avslutter da forsikringen den dagen skiltene ble levert inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Sååååå morro å sjekke værmelding og se stor sol hele uken.. Legge om til sommerdekk.. Kjøre ut av garasjen og se horete snøvær delux... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå