Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi jeg sparer 1500kr ;)

Jeg har pr idag Nemi forsikring. Der er mndsbeløpet på forsikringen på 2100kr. Byttet til gjensidige idag, og fikk mndspris på 741kr med bedre betingelser. Problemet er at Nemi har 1mnds oppsigelsestid, og forskuddsbetaling av forsikring. Forfallsdato for periode 20mars til 19 april er imorgen og jeg måtte da ha betalt den og ikke gått over til gjensidige før 20 april.

Men siden jeg innleverte skilter til biltilsynet idag, så opphører kontrakten med Nemi Forsikring, siden bilen da er avskiltet. Ny forsikring med Gjensidige starter da på onsdag med en mye lavere pris :)

Derfor ble den avskiltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oppsigelsestiden er kun gjeldende om man bytter selskap. Om jeg avskilter bilen, blir forsikringen sagt opp av biltilsynet, og det kan ikke nemi nekte på. Deretter står jeg fritt til å velge selskap etter egen vilje når jeg skal påskilte bilen igjen.

Neida, Nemi-dama på tlf bare smilte og sa "jeg sender deg oppsigelsespapirene på mail jeg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulerte meg feil der ser jeg... Det riktige er at JEG sa opp forsikringen basert på at skiltene er innlevert. Nemi forsikring sjekker da dette opp mot motorvogn registeret og avslutter da forsikringen den dagen skiltene ble levert inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...