Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

omfg... er de under 15 har du ingenting å si..

Greit... Skal be lille-fettern min på 11år om å kaste masse stein og grus på bilen din og knuse rutene og kutte opp dekka... Så kan du ikke kreve noe av noen og må ta alle kostnadene selv... deal? :)

Det er jo det som er realiteten. Ser ut som den kommentaren min er skrevet etter nachspiel..

Er det ikke noe med at om de er mindreårige, og de "knuser" bilen din, så kan de ikke straffes? Og at foreldrene ikke kan stilles ansvarlige? Var bare det jeg mente med kommentaren. Men jeg ble usikker på hvor aldersgrensa går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor lønner det seg vel å få til en avtale raskest mulig? Ellers får du gi et par hundrelapper til noen nabounger, som gir foreldrene til vedkommende en real lekse.. Jeg hadde gjort det samme som deg.. (unntatt å skrive det i tråden min på bimmers..) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Wicky dårlig nyhet..youve got a ticket haha :P parkering på på grønland er en dårlig investering, på søndag var det en som luska rundt jagen i over en halvtime med dårlige intensjoner...var like før jeg gikk ut av butikken og tok en pakistansk en :P glad jeg har parkering under bazaaren i oppvarmet garasjeanlegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... hvem var så dette mennesket som lusket? Får tilbake parkeringen i garasjen imorgen under teaterplassen når jeg flytter coupeen tilbake til stovner..

Og den boten la jeg der selv..Stod 3meter fra svingen..Men en gammel bot under viskern så er det små sannsynligheter for å få en ny en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...