Farrukh M Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Nei hadde ikke vært feil i det hele tatt...750iL XD hadde vært nice...MEN!! er huskjøp før det på planene... Riktig prioritert! Huse then car... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Nei hadde ikke vært feil i det hele tatt...750iL XD hadde vært nice...MEN!! er huskjøp før det på planene... Riktig prioritert! Huse then car... Så det istad... på grønland...du dura forbi meg... mens jeg har cruisa rundt i denne hele dagen Må dessverre si at jeg ble skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hvorfor skuffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Plastikkfeeling i dører... rar lyd ved lukking av dører.. diverse småplukk her og der.. koppholdere som ikke funka...og bilen var kjørt 30kkm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 har du planer om å kjøpe nyere 7`er? Digger den nye karoseri, jeg har flere gangner tenkt på nyere ,dyrere bil.... men mister lysten når jeg tenker på avdrag. har aldrig hatt mobil på binding en gang( trofast med min Antikk samsung) ...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 nei blir iallefall ingen F01 til 800k...kanskje F02 til 400k om en del år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hvis dørene er i aluminium så kan jo det være årsaken til at de lager "rar" lyd når du lukker de. Er nok ikke samme massive følelsen som med en ståldør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Nei det er jo igrunn greit...Men dørhåndtakene innvendig var plastikk også.. Har også kjørt rundt i den nyeste A8 og der fikk man MYE mer kvalitetsfølelse og en materialkvaliet verdt ett flaggskip... Og den nye E-klasse cabriolet er også ganske artig opplevelse på varme lørdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Trist mandag... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31402931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 se det wicky! hva blir det nye etter endt salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 se det wicky! hva blir det nye etter endt salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Næææh....må nok ned i størrelse forbruk pris klasse motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Skal man ringe Linda om man er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Næææh....må nok ned i størrelse forbruk pris klasse motor... ahaaa.. men fortsatt bmw eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Wicky jeg regna litt på det. en 2009 730D F01 fra tyskland kommer på 500 blank med rundt 30.000 km.. ellers... Ny Alfa 159 sportwagon 120 hk diesel til 200.000? Auksjonen slutter i dag... http://www.stadssalg.no/?current_page=s ... &subcat=33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå