crazyclomp Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Da har jeg fått jobb av naboen å fikse opp en Bmw som han har hatt stående i noen år. Skal fikses og selges. To do list må man jo ha Gjort Ikke gjort -Vaske bilen utvendig -Vaske bilen innvendig -Polere utvendig -Finne ut hvor og hvorfor den lekker vann inn og tette dette -Skifte til sommerdekk -Fikse sprukket støtfanger -Fikse bulk i høyre forskjerm -Lakke listgreier rundt grillen og lyktene -Feste blinklys på høyre side -Plukke ut det meste innvendig og vaske dette ( er fuktig inni ) -Fikse håndbrekket -Sveise eksosanlegget -Taket går tregt opp, fikse dette -Fikse litt lister rundt om Kommer mer to do etter hvert tenker jeg Så kommer det alle vil ha, bilder Update 08.06.2010 Da har jeg jobbet på bimmeren igjen Skrudd ut alle setene, untatt ryggen på baksetet. Noen som vet hvordan det løsnes? :S Klarte jo selfølgelig å dra i spaken under baksetet, så jeg fikk en hel*etes jobb med å finne ut av hvordan jeg skulle få alt til å fungere igjen Har vært å handlet autoglym, og har prøvd motorvasken. Brukte den på felgene i tillegg til motoren og er super fornøyd! Motoren før: Motoren etter: Tok felgene også. (vinterfelger -.-' ) Før: Etter: Skrubbet ikke engang. Brukte pensel, og alle felgene var ferdig på 10 min Har støvsugd hele gulvet i bilen, og der var det mye dritt! Men ble bra til slutt Skal rense teppet med noe lure greier som jeg kjøpte fra jobben Støvsugd teppe: Begynte å demontere midtkonsollen for å få ut teppet. Må ha det ut for å sjekke omdet er rust i gulvet. ER masse fukt og vann der -.- Bilder: Her ser dere dårlig passform på støtfangeren foran =/ Garasjen Og et tøft bilde jeg tok på panseret Noen som vet hvoprdan jeg får av ryggen på baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Veldig bra med bilder,sånt liker vi har litt å gjøre her ja,kan desverre ikke hjelpe deg med baksete på cab da jeg aldri har vert borti dem hehe Er det alu vinge fra biltema som har stått på denne ? ser festene på Bg Luka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Trokke du kan polere bort fester til aluvinge, kromlykter og en(!) "cupwing" Men stå på. Ser bedre ut allerede Ang setet må du dra av hodestøttene først da de låser setet. Etter du har gjort det er det bare å dra det av på samme måte som sitteputa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 ...og når du er igang, snu M-emblemene i setene, de står feil vei. Lykke til med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 De står feil vei ja x) Dødsbra! Så det er bare å trekke opp nakkestøttene, så skal ryggen løsne? Hva er de grå dekslene bak nakkestøttene da? Blir nok litt jobbing imorgen, om det ikke begynner å regne. Tror jeg må bytte toppakning,m fordi det ser ut som den drikker kjølevann Men den ryker ikke :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Bare å nappe ut ryggen.., ta tak oppe og røsk den mot deg.., så løftes den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Får se om jeg orker å gå ned i garasjen idag. Er egentlig syk, såe... Takk for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Var nede nå og prøvde å få av seteryggen. Men fikk det ikke av, og nakestøttene går et hakk opp men ikke av :s Når jeg dro ryggen mot meg løsnet den litt oppe i hjørnene men den gikk ikke an å dra opp.. Bare jeg som gjør det feil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Nakkestøttene MÅ av for at du skal få av ryggen da disse låser ryggen på plass. De sitter bare litt godt fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Da har jeg vært ute i garasjen litt idag også Fikk en liten klikkebye, så jeg røsket av nakkestøttene, så nå er det ikke noe problem lengre Seteryggen er av og jeg fikk tatt ut teppet, endelig Og det var VÅTT! Så nå henger det til tørk i garasjen, før jeg skal rense det. Skal skifte til sommerhjulene imorgen og så må jeg finne ut hvor den lekker inn vann. Ble en kort oppdatering, men alt er bedre enn ingenting Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå