Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at det kunne ha vært som på VACN, at brukernavnet her på forumet rett og slett er navnet du selv står oppført med i folkeregisteret.

Da har de ikke et "nick" å gjemme seg bak.

Enig!!!

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eller at det kunne ha vært som på VACN, at brukernavnet her på forumet rett og slett er navnet du selv står oppført med i folkeregisteret.

Da har de ikke et "nick" å gjemme seg bak.

Enig!!!

De som står oppført med gateadresse på 1881.no, og som oppbevarer noe som er verdt å stjele på eiendommen, skjønner hvorfor dette ikke er noen udelt god idé.

Skrevet
Har en kompis som har forhåndsbetalt M5 eksos med han.. ingenting er dukket opp og han svarer ikke heller.

Eksosen er kommt no, men ser langt i fra sånn ut som den skulle.

Skrevet

han "lurte" meg også på en måte. skulle kjøpe et s38b36 svinghjul av han og girkasse, i bytte mot et nytt datasprut. kjørte hjem til han og byttet og han var sikker på at det var et 3.6 svinghjul og ikke et 3.8. ettersom jeg ikke hadde så stor peil på forskjellen da så byttet jeg i god tro og kjørte hjem igjen. da jeg kom hjem så passet selfølgelig ikke trykkplata å clutchen p.g.a svinghjlet var fra 3.8.. han har såpass mye m5/m5 deler at han vet forskjellen på 3.6 og 3.8 svinghjul.. for det vet jeg nå også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...