Glenglen Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Oj oj oj, nå fikk jeg overraskelse TLF fra Tandberg, de har funnet diff fra danmark til 4000,-. Bestillte den med engang, så nå er det bare å vente til Torsdag den 4.nov. Er vell bare å begynne å skru den gamle av da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Nå går det framover! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Konge! GBL bildeler= Juger'n fra Norges Herligste btw Bare å begynne å skru. Burde ikke ta mer enn et par timer å skru den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Er det Henriksen? .. Mener brodern hang litt med deg i "gode gamle dager" Ser du nicket mitt, skjønner du nok hvem jeg mener Ellers en ganske fin bil, ser den stadig vekk i Tønsberg området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Stemmer det vettu mr Christian vet godt hvem du er også. sett A4'n din på døgnet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Får hilse på neste gang da Og igjen, PEN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Takk takk får jo ikke sett på din, kjører jo fy fy merke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Ja, jeg gjør desverre det .. Men har jo en BMW og nå .. Kommer på veien snart forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Jasså ja når kommer det tråd på forumet her om bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ja, var det da .. må vel få til noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Liten update, Diffen er nå i hus, men er selfølgelig ikke riktig! Delenr aviker med 1 tall og utvekslingen er 3.38 og ikke 3.23 som jeg skal ha orginalt. noen som vet hva dette vil utgjøre som forskjell hvis jeg monterer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 hvis jeg ikke tar helt feil, så blir den kortere enn den du har? altså litt raskere i aks men lavere toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Postet samme problem på "Teknisk" og fikk svar den kommer til å virke, men som sagt av 2mMy, den blir raskere i akselerasjon men lavere topfart. DA BLIR DET DIFF MONTERING I MORGEN! woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Toppfarten på 316 er vel uansett ikke så aktuelt og spennende, men bedre aksellerasjon er kanskje veldig mye mer ønskelig, så det er jo fordel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Toppfarten på 316 er vel uansett ikke så aktuelt og spennende, men bedre aksellerasjon er kanskje veldig mye mer ønskelig, så det er jo fordel da +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå