2mMy Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 turtallet øker vel også når du cruiser på e18 da.. det er vel den største ulempen jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 og bensin forbruket kommer vel også til og gå opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Yes yes, akkurat nå er jeg blid som ei lærke, ingenting får meg ned idag BILEN ER PÅ VEIEN IGJEN! skal oppdatere litt med bilder senere, men nå skal jeg rekke Jackass 3D på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 I det store bildet så tenker jeg ikke du vil oppleve den store forskjellen. Bra at bilen er på veien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Grabba med friskmeldt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Etter 3 uker med haiking langs veien og venting på diff, så har jeg endelig fått montert på ny kardang! kjekt og ha familie med låve og grav, deilig varmt verksted å jobbe i. her er vi igang med å få vekk den gamle diffen: Denna var jaggu fuktig, ikke tett for en femmer.. godt "ny" uten lekk er på plass som dere ser så er det lekk i fremkant av diffen, trur den lekkasjen kom etter diffen gikk tørr. varmgang i kardangen har mest sannsynlig ødelangt noe der. Tok ikke mer enn 2 1/2t å få gjort jobben, aldrig skrudd driv verk før, så litt stolt må en jo kunne være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Knall! Gi oss en kjøre rapport åssen den oppfører seg på veien nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Gratulerer! Utrolig å "naken" man føler seg uten (kjørbar) bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Den går som en drøm har ikke merket noe forskjell på akselerasjon, så har ikke så mye å si. Ja er litt forferdelig å ikke ha friheten til å dra dit en vill uten å måtte be om hjelp :s Dagen idag ble brukt på shining av bilen. Tok absolutt hele dagen! Var ferdig kl 9 i kveld. iPhone bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Da kom shining updaten tok meg absolutt hele lørdagen å stå inne å få gjort alle jeg skulle. prosessen: - Avfetting - Vask - Tørk - Polering - Waxing - Detailing av sorte plast deler - polere felg kant Fikk ikke gjort noe inni bilen, var ganske sliten etter jobben utvendig igår også litt bilder! ( med iphone som vanlig ) Ferdig avfettet og vasket Et lite 50-50 bilde av panseret. etter jeg prøvde meg med en clay bar forrige shine så ble panseret helt jevlig. nå ble det perfekt igjen Wax ferdig på hele bilen Wax bilde av taket Ferdig tørket av voks Et lite bilde ute langs veien, bevis på at bilen er fikset Helt utrolig godt og ha bilen på veien igjen, også så blank og fin! Får litt vondt i magen av at den kanskje selges :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Lekkert Glen. Bilen ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Takk takk fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Takk takk fylla Haha.. Jeg??! Nei=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Fant dette bilde på e46fanatics, måtte bare dele det også var vinterhjulene på, takket være Kny <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Ny pris på salgs annonsen min. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24397631 Årsak til ny pris står forklart i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå