Gå til innhold

Glenn's e46 ACS - solgt :,(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aww, kjipt med folk som legger igjen bulker på andres biler!!! Har ei kjerring nedi fellesgarasjen som alltid parkerer når jeg driver på med bilen der nede, hu SMELLER døra inn i den stakkars bilen ved sidenav hver eneste gang, sånn at jeg hører det godt. Glad hu ikke står ved sidenav meg, kommer til å ta det opp med vedkommende som står parkert vedsidenav hun når jeg ser han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket litt bil igår, fikk vinterhjulene brukt av kny. de var rett og slett brune av møkk, så satt med oppvaskbørste og felgrens inne på selv vasken til statoil å skrubbet :mrgreen:

Ble ikke så værst må jeg si :)

En annen fordel jeg fant ut av med vinterhjul på, nå spruter ikke møkka opp over siden på bilen når det er vått ute :)

smale hjul ftw!

6l93qtz48izj7lbk7hh4.jpg

05903rhh0fh722qalbff.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skjer ikke stort om dagen med bilen, skal understells behandles idag hos en kamerat så fikk en skikkelig vaske shine før jeg skal dit :)

Litt før og etter bilder her for alle vaskeglade bimmerboys.

0isilqdw0lrzhvnwwqjw.jpg

yj1dj2fh4c05657oey91.jpg

fnrvj6c55bapjyug2g6f.jpg

vu20itqc4vq6bpz68b72.jpg

Etter Statoil gullvask og en runde i selvasken etterpå. måtte rette opp i alt den drittmaskin ikke tar.

Eneste grunnen til at jeg kjørte inn i dødsmaskinen var for å få underspyling.

5ejf321vo2qjopldtywa.jpg

zwtbnhi0nouc78mgzip1.jpg

xk5vdy39q6mevsvgtgj5.jpg

cyhfobiy3hsppihccawf.jpg

Fikk en hyggelig overraskelse når jeg stakk inn i selvasken da :) så nå blir det et par gratis vask der hehe :applause:

wordb7ipijg2b86n6ws1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det suger! hva gjør du nå da? bytte ut ringen eller få deg nytt kit?

har koblet tilbake orgnialt jeg nå. gule parklys og gule spredere :P orker ikke mere LED som tar kvelden på vinteren :)

Kom akkurat tilbake fra understellsbehandlig hos bmw spesiallisten på døgnet ;) ble helt rått! nå er bilen dønn sort under!

zl69g5w0wcbo5phzbjuu.jpg

Finn 1 feil? :P

j5o7r51wsy15zsts8qfv.jpg

ubl7ckzv6iwswiozv6nx.jpg

Diesel varmer er helt rått! tørket bilen dønn før vi gikk løs med olja :) ble strøkent!

Har ingen bilder av bilen under pga utrolig dårlig lys :( også er vell ikke iphone kjent for bildekvalitenen. hvertfall 3gs :)

Har nok ikke fått noe LED pærer enda, men fikk de silicon mattene her om dagen. men selfølgelig feil antall, så nå har jeg bare en til deg og ingen andre gutta :( Har lagt unna en til Kny selfølgelig da :)

d3xooj3o90lfeturla62.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...