Glenglen Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hehe sov egentlig ikke bort hele dagen var ikke til sengs før kl 5 på natt til lørdag. Men ja 10poeng til Spruddel! Dårlig innsats av resten av forumet!! slackers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Noen som har bilder av sort e46 med disse hjulene ? Ja er GS sine Gold track 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Resten av bildene finner du her. viewtopic.php?f=40&t=157819 Orker ikke kopiere alle linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Se derja tusen takk de er ikke så gærne de der, men frister veldig med kant felg også.... Kanskje det er flere forslag der ute til hva som kunne blitt bra? link bilder under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Bare hyggelig viewtopic.php?f=9&t=177020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Frister veldig med kant felg også.... Lm kopiene får du jo som 9,5x19 bak, er rimelig bra kant det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Frister veldig med kant felg også.... Lm kopiene får du jo som 9,5x19 bak, er rimelig bra kant det.... Det er 9,5 bak på den jeg linket til.. Mener å huske det er forskjell på 8mm på kanten bak og foran på LM kopiene.. Det er for lite. Og med innpresset som skal til på 3-serie, så blir kanten på LM veldig liten når det er two-step-lip eller hva man kaller det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Sant nok, men blir jo litt alikevel da.. Uansett fine felger Bare synd så mange har dem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Har du vurdert Beyern Mesh? Kant i massevis her. I alle fall bak. 8,5 19 foran og 9,5 19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Syntes bilen får så Grand turismo look med LM kopiene, men er jo det de skal vell vet ikke om det er helt stilen jeg kunne tenkt meg. På den bilen du linket Spruddel så har han gule lykter. det er også noe jeg kunne tenkt meg, men combo'n med LM med gull senter og gule lykter var ikke så veldig bra syntes jeg... Så vanlig Alu med høyglans kant er ganske høyt på lista, men blir det LM gold så kan jeg ikke ha gule lykter veldig kresen kjenner jeg BMWforalle, de Beyern Mesh hjula var veldig nice! likte kanten bak ja men de er veldig like de gamle jeg akkurat har solgt da SMC-J-19x8.5 er bilde av de i tråden her et sted ikke minst avatar'n har kikket litt på 5 eikere også, men det er ikke lett å finne med kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 søk opp bilen til WOW på e46fanatics når han kjørte med dei gule/gull bayern mesh, synst dei felgene passer ganske bra på e46. LM felgene virker veldig flate, spessielt replica felger må vere ein del kant visst LM skal sjå bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Se derja mr Matrix! men må si jeg likte hjulene han kjører på nå mye bedre! bbs lm med sort senter? Kledde bilen utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 men der ser du og at det er litt kant på dei og litt høyde på stepet, da virker dei ikkje så flate som gs sine replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Sant sant det Men jo mer jeg ser på sort clean e46 med bbs LM med gull senter blir jeg klar altså! er litt småforelsket i de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Da var jaggu senkesettet skrevet inn i vognkortet! Bilen overlevde turen på biltilsynet uten noen andre anmerkninger Bimmern likte seg ikke på biltilsynet.. heller ikke eiern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå