Kny Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Sweet, gratulerer Blir mest sannsynlig LM kopier på meg iløpet av 2-3 mnd, så du kan jo prøvemontere de når jeg får de og se hva du syns. Jeg skal ha de i sølv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Takk! Høres ut som en plan å få prøvd noen LM's kommer sikkert ikke til å hjelpe på lysten kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Da er bilen EU godkjent og senkesettet godkjent i vognkort Tanken om salg kom tilbake nå, så hvis noen er intr er det bare å kjøre på med spm etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 pris tenker du for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Går nok ikke under hundre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Da var det bestillt litt små snæx fra GS -2 slitevarslere til bremsene, luksus utstyr må man ha i orden -2 ACS emblemer for leppa og en som skal på interiørlista forran -Ny varmeapparat motstand, denne har levd sitt eget liv en stund nå -Ny grepslist bak til kofferten IGJEN, da den har irret seg selv i stykker på et halvt år... er det mulig?? God helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Noen som vet hvem som eier den e36 coupe'n som er grønn her på forumet? leter etter tråden hans men kommer ikke på navnet! Utrolig strøken bil, men om jeg ikke husker feil var det vell "bare en 318" ellerno.. skikkelig bimmer bil. noen som vet hvilken jeg snakker om? lurer på om han installerte rødt coupe lys i den også.. og er det en inspirasjonstråd for e36 her på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Noen som vet hvem som eier den e36 coupe'n som er grønn her på forumet? leter etter tråden hans men kommer ikke på navnet!Utrolig strøken bil, men om jeg ikke husker feil var det vell "bare en 318" ellerno.. skikkelig bimmer bil. noen som vet hvilken jeg snakker om? lurer på om han installerte rødt coupe lys i den også.. og er det en inspirasjonstråd for e36 her på bimmers? viewtopic.php?f=6&t=131909 Tipper det er denne du er ute etter, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Er nok den SondreLM linka til ja, gamlebilen min det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Ja helt riktig! akkurat den bilen jeg tenkte på! den liker jeg godt, ser utrolig bra ut for å være e36. de fleste av de er rævkjørt og delebil for e30 Men denna er lekker Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Dagens update: viewtopic.php?f=40&t=180541 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Byttet grepslista bak igjen idag, den andre hadde rett og slett irret ihjel på et halvt år. kan det være pga LED pærene? Byttet også varmeapparat motstand.. unnskyld fagspråket, men fy faen for en trang dritt jobb! Måtte av med handskerom, deksler, varmeapprat rør, en liten motor og motor feste til varmeapparatet for så endelig å komme frem til motstanden som skulle ut. den ville jo ikke rett ut selfølgelig. tok meg 2t bare den jobben! Skal sies at nå vet jeg hvor skruer sitter og hvordan jeg gjør jobben, så går nok rask evt neste gang her er hanskerommet av. TRANGT er stikkordet. i tillegg var lommelykta mi enorm, så den gjorde ikke jobben lettere For de som lurer, motstanden sitter på venstre side på bilde, bak varmeapparat røret og litt til. Her er DiY jeg kikket på etterhvert som jeg satt fast http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Bruksbil skal handles inn! Har du noe stående som ruller og har skilter? post i tråden som er linket her viewtopic.php?f=39&t=182576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Valgte å kjøpe bruksbil selv også. En 230TE Mercedes 124 stasjonsvogn Du bør sjekke ut disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå