Gå til innhold

Glenn's e46 ACS - solgt :,(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det bestillt litt små snæx fra GS

-2 slitevarslere til bremsene, luksus utstyr må man ha i orden

-2 ACS emblemer for leppa og en som skal på interiørlista forran

-Ny varmeapparat motstand, denne har levd sitt eget liv en stund nå

-Ny grepslist bak til kofferten IGJEN, da den har irret seg selv i stykker på et halvt år... er det mulig??

God helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som eier den e36 coupe'n som er grønn her på forumet? leter etter tråden hans men kommer ikke på navnet!

Utrolig strøken bil, men om jeg ikke husker feil var det vell "bare en 318" ellerno.. skikkelig bimmer bil. noen som vet hvilken jeg snakker om? lurer på om han installerte rødt coupe lys i den også..

og er det en inspirasjonstråd for e36 her på bimmers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som eier den e36 coupe'n som er grønn her på forumet? leter etter tråden hans men kommer ikke på navnet!

Utrolig strøken bil, men om jeg ikke husker feil var det vell "bare en 318" ellerno.. skikkelig bimmer bil. noen som vet hvilken jeg snakker om? lurer på om han installerte rødt coupe lys i den også..

og er det en inspirasjonstråd for e36 her på bimmers?

viewtopic.php?f=6&t=131909 :)

Tipper det er denne du er ute etter, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Byttet grepslista bak igjen idag, den andre hadde rett og slett irret ihjel på et halvt år. kan det være pga LED pærene?

Byttet også varmeapparat motstand.. unnskyld fagspråket, men fy faen for en trang dritt jobb!

Måtte av med handskerom, deksler, varmeapprat rør, en liten motor og motor feste til varmeapparatet

for så endelig å komme frem til motstanden som skulle ut. den ville jo ikke rett ut selfølgelig. tok meg 2t bare den jobben!

Skal sies at nå vet jeg hvor skruer sitter og hvordan jeg gjør jobben, så går nok rask evt neste gang :)

her er hanskerommet av. TRANGT er stikkordet. i tillegg var lommelykta mi enorm, så den gjorde ikke jobben lettere :P

xv95wxeuljdcm60bh508.jpg

For de som lurer, motstanden sitter på venstre side på bilde, bak varmeapparat røret og litt til.

Her er DiY jeg kikket på etterhvert som jeg satt fast :P

http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...