Glenglen Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Ble en VW Golf stv på meg 96mod. 180.000km på tellern og akkurat passe mengde rust på skjermene Shinet den invending idag, måtte bytte helt sort vann i bøtta 4 ganger!! En skikkelig gris som har hatt bilen før meg kan du si.. Lite bilde av arbeidshesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Meget, meget trist Glenn.. Satser på at du kommer sterkt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Kondolerer Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Meget, meget trist Glenn.. Satser på at du kommer sterkt tilbake Ikke tenk på det BMW brenner i sjela! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Da var BMW'n offisielt solgt og jeg måtte se den kjøre avgårde til Møre og Romsdal. Takk til Selia på forumet for handelen og lykke til videre med gullet mitt Takk til alle som har fulgt med, kommentert og hjulpet meg her i tråden min You will be missed <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Meget, meeeeget trist... Satser på at den er i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Jeg skal passe på at den nye eieren av bilen skal ta godt vare på den Turen hjem gikk kjempe bra, sol og blå himmel fra Oslo til skiltet "Møre og Romsdal" ! Da ble det slapps og snøvær! Bilen trenger igjen en god vask, etter våte veier... Så håper du kommer med et nytt prsjekt som vi kan følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Skal få henne til å komme hit idag jeg, så skal vi shine begge bilene, så skal dere få bilde ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Glenn kommer nok sterkt tilbake med ny, gammel BMW snart Håper den havnet i riktige hender, for denne bilen er meget pen og strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Skal få henne til å komme hit idag jeg, så skal vi shine begge bilene, så skal dere få bilde ! Gleder meg regner med at jeg får julekort av dere i år med bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Glenn kommer nok sterkt tilbake med ny, gammel BMW snart Håper den havnet i riktige hender, for denne bilen er meget pen og strøken! kanskje litt strøken, men ikke 100% kunne treng litt clay care fra detailmaster Kny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Meget, meeeeget trist... Satser på at den er i gode hender veeeeeel, venninden til kjøper er hvertfall bilkyndig hun får passe på for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 veeeeeel, venninden til kjøper er hvertfall bilkyndig hun får passe på for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå