Jørgen Lie Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Satt å surfa litt på finn her, da jeg kom over denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22439073. Sjekka videre ut hjemmesida der dette ble beskrevet http://qwt.no/storefront.php?pid=4495&catid=663 Noen som har prøvd ut noe sånn før? Ser det er på tilbud nå, å man trenger ikke levere inn fjærbein osv, men bruke de man har fra før!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 det der var da ikke billig skjekk ut parts nad retards som driver av polardego eller hvordan han skriver det her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ser www.partsandretards.no selger FK ja, med bilsteindempere.. Står ikke om de er TÜV, og de koster nesten 3000.- mere enn det andre settet der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jeg har kjøpt felger på qwt.no. Det tok tid, men jeg fikk da felgene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Jeg har kjøpt felger på qwt.no. Det tok tid, men jeg fikk da felgene mine. Ja, har en anelse om at det kanskje tar litt tid.. Men vi får se. Driver å sjekker ut ebay litt, så kanskje jeg finner noe der som er brukende til en OK pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Så prøvde jeg å få kontakt med de igjen, etter at jeg kantkjørte en av felgene mine... Men har enda ikke fått svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hehe, akkurat ja... Har egentlig dannet meg en smule skepsis til slik "ukjente" nettsider som selger deler ganske billig i forhold til andre... Lang ventetid, dårlig kundebehandlig, falske lovnader osv... Er ikke sikkert det er slik, men synes mange klager på sånne steder, jevnt over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå