Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjekk at boten er skrevet ut på ditt reg.nr. Noen synes faktisk det er morro å ta en parkeringsbot fra en bil og legge den over til en annen... :?

Den er dessverre skrevet ut på mitt reg.nr :/

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Moldegata! :)

Henger meg på at parkeringsvakta må ha trodd den gang- og sykkelveien var bilvei. Tror det var sånn bilveien gikk før det ble bygd om der. I følge kartet på gule sider regnes det fremdeles som en bilvei, men man ser jo klart skiltet som sier noe annet!

dagl84bzo6h62ravo1gl.jpg

Sett flere som har fått bot der.

Gi en oppdatering når du får svar på klagen!

Skrevet
Jeg har sendt inn sånn elektronisk skjema, men tror ikke det var noe sted å legge ved bilder? Har hvertfall beskrevet det som jeg gjorde i denne posten. Men hvis jeg ikke tar helt feil får jeg enten aldri svar, eller så tar det minst 1 mnd (sånn at de får pengene min først >:( )

Jeg mener det er noe galt her, kan litt om sånt.. men har ikke erfaring fra åpen gate. Skulle gjerne likt å vist hvor dette såkalte krysset er. Ville ikke forundre meg om det er en ny parkeringsvakt som kan ha forvekslet brostenen inn mot blokka som en vei eller noe...

IKKE betal!

Ser du skriver du har klaget.

Betalings fristen pauses til du har fått svar på klagen. OM du ikke får medhold får du svar på brev i posten om hva som kan gjøres videre eller om du bare godtar det er det også med en oversikt over hva du skylder dem.

Skrevet

Har også fått en lignende bot engang. Stod ved siden av innkjørselen til en parkeringplass i en blindvei. Fikk bot for å ha stått for nærme et veikryss :? Sendte inn klage med bilder, og fikk svar ca. en uke senere. Boten stod fortsatt og hvis jeg ville kunne jeg gå til rettslige skritt. De hadde også lagt med sakspapiper fra en lignende rettsak tidlige. En fin bunke på rundt 150 sider tror jeg :P

Skrevet

Takker for svar, stemmer at det er moldegata / Maridalsveien ja. Seat'en som dere ser på bilde 2, står der fortsatt og har ikke fått bot :P Jeg skal oppdatere så fort jeg får svar på klagen :) Skal ikke gi meg!

Skrevet
Jeg har sendt inn sånn elektronisk skjema, men tror ikke det var noe sted å legge ved bilder? Har hvertfall beskrevet det som jeg gjorde i denne posten. Men hvis jeg ikke tar helt feil får jeg enten aldri svar, eller så tar det minst 1 mnd (sånn at de får pengene min først >:( )

Jeg mener det er noe galt her, kan litt om sånt.. men har ikke erfaring fra åpen gate. Skulle gjerne likt å vist hvor dette såkalte krysset er. Ville ikke forundre meg om det er en ny parkeringsvakt som kan ha forvekslet brostenen inn mot blokka som en vei eller noe...

IKKE betal!

Ser du skriver du har klaget.

Betalings fristen pauses til du har fått svar på klagen. OM du ikke får medhold får du svar på brev i posten om hva som kan gjøres videre eller om du bare godtar det er det også med en oversikt over hva du skylder dem.

Ja, jeg tenkte det samme, at han forvekslet brosteinen inn mot blokka for å være en vei, for jeg så nå at det står på forelegget "målt fra nedsenket brostein".. Men det er fortsatt ikke en ulovlig parkering ved et VEIkryss.

Er du sikker på at jeg ikke skal betale? Litt kjipt hvis jeg får purregebyr for forsinket betaling dersom jeg ikke skulle få medhold.

Skrevet
Moldegata! :)

Henger meg på at parkeringsvakta må ha trodd den gang- og sykkelveien var bilvei. Tror det var sånn bilveien gikk før det ble bygd om der. I følge kartet på gule sider regnes det fremdeles som en bilvei, men man ser jo klart skiltet som sier noe annet!

dagl84bzo6h62ravo1gl.jpg

Sett flere som har fått bot der.

Gi en oppdatering når du får svar på klagen!

Det bildet der så utdatert ut, den veien som går opp der er kun gang- og sykkelvei nå, som skiltet. Og den nye bilveien inn der er ca loddrett under "Start" på kartet ditt som er ca 50m + unna der jeg sto parkert. Ser at blokka jeg befinner meg i også er borte fra kartet :P

Skrevet

Gå inn på steder man kan lese om firmaet. Iallefall leste jeg det et eller annet sted at det pauses. Jeg betalte værtfall ingenting før jeg hadde fått svar på klagen fra europark.

• 2 months later...
Skrevet
sikkert samma parkeringsvakta dere har fått bot av, som har parkert her:)

2pyck9vonkknxef5csx2.jpg

ikke heeelt riktig parkert han heller:P

Ahh... noen av disse privatselskapene er så hjerne døde noen ganger..

Hadde vært morsomt om det var utenfor qparks område, regulert av kommunen og en betjent fra kommunen hadde kommet å "lappet" denne :D

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...