Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 BMW'en havner bak både mærsja og en Fiat 500...?!?! Men en 320i er ikke lenger hva det var heller da. Noe av det jeg virkelig ikke skjønte med testen er de to damene som tester bilenes "dom" ; tøft med to potter bak??? sportslig utseende,bil for unge gutter etc.. WTF? Når fikk 320i to potter bak? Den er jo tydelig vist på bildene! Synes de kan "teste" biler litt mer seriøst enn dette. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10008680
BMW-Coupe Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Det der er den mest useriøse testen jeg har sett på lenge... Merca koster 100000kr mer, og har turbo. Så at bmw'n virker "tung" iforhold kom jo ikke som et sjokk? Å hva i helvette gjør den fiaten i samme test?
babjorn Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Fiasko test spør du meg Folk kan jo ikke ta denne testen seriøst håper jeg..
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Ikke sant? Klarer fremdeles ikke helt å gi slipp på denne her jeg da.. ; Lene og Idas dom: Sportslig, men likevel en veldig klassisk og pen bil. Tøft med to potter bak. Detaljer som sportsrattet tror vi gjør at utseendet trolig appellerer til forholdsvis unge gutter. Den er litt typisk «show-off»-bil. Siste 320i (og eneste,tror jeg) med doble bakpotter var jo E46. Kanskje damene så dobbelt av all hvitvinen og jordbærene..? Blæh!
Chris_ Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Haha.. latterlig er vel riktig ord for denne testen?
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Klarer bare ikke å ta VG Bil seriøst... Noen som husker Hanne Hatrem?
Der Barockengel Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Klarer aldri helt å hisse meg opp over en "biltest" i en tabloidavis.... Kanskje bimmers.no skulle lage sin egen avis-test?
Hansen_ Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Klarer ikke ta denne testen seriøst jeg. Blir det samme som om jeg skulle testet symaskiner. Og symaskiner har jeg INGEN peil på.
Johnny86 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Lurer på om testen hadde fått like mye pepper hvis BMW hadde vunnet jeg. Og er en test virkelig latterlig, og dårlig fordi den kanskje ikke inneholder alt dere ønsker? Jenter som ikke har peil på bil, kan fortsatt fortelle hva de liker og ikke. Og selv om vi syns de sier mye dumt, er det sikkert veldig mange som ikke synes det.
Wacman Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 vel, jeg prøvde vel ikke helt å gi den "pepper" i så måte,bare vise hvor tynne grunnlag det var vurdert etter,sett fra en bilinteressert persons øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå