Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er enkelt å koble å koble.....

hvilken motor er dette?? m102 eller m106??

er farge på farge på kontaken...er ganske greit så....

vist du bruker e28 nette så blir d ikje helt rett forhold til 745 nette...blir ikje helt rett med bensin å tenning mein æ..

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei! jo vi snakket jo sammen om den 316 du hadde stående her for en månedstid siden, men jeg valgte å kjøpe en annen som var nærmere, men som sagt den var jo full av rust. skulle heller ha kjøpt din med en gang, men sånn er det da.

Skrevet
hei! jo vi snakket jo sammen om den 316 du hadde stående her for en månedstid siden, men jeg valgte å kjøpe en annen som var nærmere, men som sagt den var jo full av rust. skulle heller ha kjøpt din med en gang, men sånn er det da.

Greit å kansje skrive det, får nå ser det ut som jeg har solgt deg "pus i pose"

Jeg var så uheldig og ikke gikk ordentlig over en E30 jeg solgte til Jørgen her, og da lærte jeg at biler MÅ på bukk og sjekkes grunndig. Så liker å være så seriøs som mulig, bare derfor.

Lykke til med ny face E30, blir sikkert en morsom bil. :D

Skrevet
er enkelt å koble å koble.....

hvilken motor er dette?? m102 eller m106??

er farge på farge på kontaken...er ganske greit så....

vist du bruker e28 nette så blir d ikje helt rett forhold til 745 nette...blir ikje helt rett med bensin å tenning mein æ..

detta er en vanelig m30b35 med el nett fra en 735 med automat med rund stikk, rund stikk er det også på min bil er det bare å kople farge på farge da?

Skrevet

Greit å kansje skrive det, får nå ser det ut som jeg har solgt deg "pus i pose"

Jeg var så uheldig og ikke gikk ordentlig over en E30 jeg solgte til Jørgen her, og da lærte jeg at biler MÅ på bukk og sjekkes grunndig. Så liker å være så seriøs som mulig, bare derfor.

Lykke til med ny face E30, blir sikkert en morsom bil. :D

Ja jeg skjønner deg, Jeg tenkte ikke så langt, sorry! Jeg kjøpte INGEN BIL AV YNGVE her på forumet, men en annen.

• 1 month later...
Skrevet

får blåse litt liv i denne tråden igjen da.. etter en stille stund lenge nå har jeg endelig fått lakkert noen uderstellsdeler. fått ordnet med bilder også. åssen laster jeg de opp da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...