kjenner86 Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Hei. Noen som kan fortelle meg hva disse 3 bildene betyr? Gjerne på norsk siden jeg allerede har lest den tyske versjonen, som jeg ikke ble spesielt klok på Bilde 1 og 2 er røde, så her må det vell gjøres noe, mens bilde 3 er en innstilling jeg har tilgang på, skille likt og vist hva disse betyr. BMW E91 320D 2006 Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3:
Reef89 Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Den øverste er tid for EU kontroll/ teknisk skjekk av bilen, den skulle vert det i mai, har den vert så har bare de glemt og resete service lyset. Bilde nr to er skjekk av eksosanlegg, avgass måling osv. Sen siste vet jeg ikke.
kjenner86 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Hm, bilen skal jo ikke inn før i 2012 til eu i hvertfall.
Reef89 Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Hm, bilen skal jo ikke inn før i 2012 til eu i hvertfall. da har de nok bare glemt å stille tilbake lyset. Det du gjør da er at du bare resetter de to tingene, gjør følgende: 1. Sett nøkkelen i postion II (Rett før starter bilen) 2. Service lampe lyser opp (vent 10 sec for at den er forsvunnet) 3. Trykk inn kilometerteller og holder inntil TREKANT MED ANROPT TEGN lyser opp, slipper ut kilometerteller og trykker inn med engang, og holder inntil service icons lyser opp. 4. Slipp og trykker inn til ønsket service nullstiller 5. Trykk inn og hold inntil Reset? Lyser opp, slipper og trykker og holder inn med engang inntil service icons lyser opp. YOU ARE DONE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå