Gå til innhold

Ureg. E36 M3 i kollisjon i Langangen

MonsterM3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette finner nok veien inn i rettsapparatet og blir avgjort der, så vi får la de som har det som jobb ta seg av dommen.

At noen har gjort noe dumt er det derimot liten tvil om, enten det er hastighet, uoppmerksomhet, sovnet bak rattet eller hva det måtte være...

Om det er en Laurel eller M3 eller hva som måtte ha blitt vrak av det der kan jeg ikke si jeg bryr meg nevneverdig om noen av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

den som er uten synd kan kaste den første steinen:) trur ingen her med håna på hjerte kan si de ikke har svinekjørt litt en gang i bland? og så fort en har uflaks og smeller i det han presser grensene litt så er denne persjonen en idiot? ta dere sammen gutter:) spess du just turbo diesel. du virker jo helt retarda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skyte inn at Laurel er kvalitet!

Fattern hadde en indigoblå 2.8dlx som hadde gått over 800k km uten åpning av motor/autkasse. Den suser og går enda, sett den på Finn etpar ganger siden den ble solgt med lavere og lavere km-stand :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som er uten synd kan kaste den første steinen:) trur ingen her med håna på hjerte kan si de ikke har svinekjørt litt en gang i bland? og så fort en har uflaks og smeller i det han presser grensene litt så er denne persjonen en idiot? ta dere sammen gutter:) spess du just turbo diesel. du virker jo helt retarda

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som er uten synd kan kaste den første steinen:) trur ingen her med håna på hjerte kan si de ikke har svinekjørt litt en gang i bland? og så fort en har uflaks og smeller i det han presser grensene litt så er denne persjonen en idiot? ta dere sammen gutter:)

Ehh.. ja?

Det er ikke snakk om uflaks når man pusher bilen så langt at den mister grepet. Da er man idiot, om man prøver sånt på offentlig vei, og presser bilen mer enn hva den tåler. Jeg har såklart full forståelse for at uhell kan skje. Kan ha vært oljesøl, kan ha vært andre ting som spilte inn her, som jeg ikke vet om. Men om tilfellet her er ren grisekjøring som sendte han av veien, så syns jeg det er uforsvarlig idioti.

Jeg skal ikke si at jeg ikke har kjørt gris før. Men da er det ikke snakk om så fort rundt svinger at jeg har mistet kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. ja?

Det er ikke snakk om uflaks når man pusher bilen så langt at den mister grepet. Da er man idiot, om man prøver sånt på offentlig vei, og presser bilen mer enn hva den tåler. Jeg har såklart full forståelse for at uhell kan skje. Kan ha vært oljesøl, kan ha vært andre ting som spilte inn her, som jeg ikke vet om. Men om tilfellet her er ren grisekjøring som sendte han av veien, så syns jeg det er uforsvarlig idioti.

Jeg skal ikke si at jeg ikke har kjørt gris før. Men da er det ikke snakk om så fort rundt svinger at jeg har mistet kontrollen.

hehe. må ikke du si noe da. er vell ikke så lenge siden du kjørte som en uforsvarlig idiot?:) litt for hard på gassen:) så da var det ikke så stor forskjeld på dere alikavell da?;)

'>http://www.smaalenene.no/nyheter/article5093836.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å krangle nå gutta..Er alltid to sider av en sak.Ingen her ink meg veit 100 % hva som skjedde her.Kom heller med litt saklige diskusjoner ut i fra hva bildet viser oss..Men uansett,jeg sover godt i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så mye unødvendig krangling. Ingen som har tenkt på at det kanskje er en veldig god sjofør som bare lekte seg litt for hardt en gang å hadde faktisk uflaks i tillegg.. jaja..

Sikkert mange andre som har tenkt dette,

lurer på om M3 felgene og motoren er tilsalgs? \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. må ikke du si noe da. er vell ikke så lenge siden du kjørte som en uforsvarlig idiot?:) litt for hard på gassen:) så da var det ikke så stor forskjeld på dere alikavell da?;)

'>http://www.smaalenene.no/nyheter/article5093836.ece

Hvor har du fått det fra at jeg kjørte som en uforsvarlig idiot egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod nesten stille når det smalt. Men når det kommer en SUV på 2 tonn i 50-60 km/t og treffer bakhjulet ditt i 45 grader, så blir det ikke så veldig pent etterpå nei..

Føler ikke jeg trenger å forklare meg. Og jeg sa heller ikke at i dette tilfellet det var grisekjøring. For det er jævlig lett å sitte på et forum å dømme andre (som du gjorde med meg).. Vi vet ikke så kjempemye om hva som skjedde i dette tilfellet, derfor jeg skrev det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...