Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 På onsdag i forgje uke var jeg og mine to brødrer i Trondheim å hentet hjem ett nytt familie medlem Her er en liten photoshoot av brødrene Sjo`s stoltheter E34en som er en 535i med S38B36, vurderes solgt! Sjekk ut linken under! Gjerne som delbetaling i en rød E30 M3 viewtopic.php?f=44&t=156899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Lekkert! Rett og slett helt nydelige. Alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jævlig nice! Broren til Ingvard du da? Kjenner jeg blir misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Jævlig nice! Broren til Ingvard du da?Kjenner jeg blir misunnelig! Stemmer det Ja, han har fått seg ett meget bra eksemplar der! Kommer flere "close up" bilder når bilen har fått en grundig vask fra topp til tå Og viss du kjenner Ingvard så vet du at det tar noen dager Edit: Her må det bemerkes at det er ikke for at han er lat, men for at han er sykt grundig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Fine biler dere her i familien, ja! Regner med det er den hvite som ble hentet i Trondheim. Har den gått i byen eller kommer den fra grisgrente strøk (les Stjørdal, Heimdal, Verdal osv ) rundt byen? Kan ikke huske å ha sett denne bilen i den tiden jeg har bodd her oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 heldiggriser!!!!!!!!! kor mye forlanges for den 5'eren? send meg litt info på pm, var denne som ikke var godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 e34'n var feeeeeeit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Fine biler dere her i familien, ja! Regner med det er den hvite som ble hentet i Trondheim. Har den gått i byen eller kommer den fra grisgrente strøk (les Stjørdal, Heimdal, Verdal osv ) rundt byen? Kan ikke huske å ha sett denne bilen i den tiden jeg har bodd her oppe... Mener denne har gått i Surnadal tidligere? Grisgrendt? Tja, opp til hver enkelt å vurdere det Bilen ser hvertfall bra ut i annonsen, og den skal visstnok være i bra stand også har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Kamerat av meg som har pusset opp den m3n i vinter. Den er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Fine familiebil(d)er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Alle tre bilene var rå ! Likte spesielt den kvite m3'n Skulle gjerne hatt ein slik til leikebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 U Lucky bastards nydelige biler alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Finnes ikkje litt misunnelig engang Sjukt fine E30 M3 som er verdens finaste bil! Var ikkje feil E34'n heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Den hvite stammer fra Surnadalen ja. Bra både kosmetisk og teknisk, litt småting er det jo alltid, men jamt over er det en veldig bra og velholdt bil! Som nevnt tidligere så kommer nok E34en for salg snart Send en PM om du er på jakt etter en sprek og flott bil til en bra pris! Takker for fine komentarer, alltid morro å se at folk setter pris på disse gammle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Den sorte E30 er den helt orginal,tenkte på di røde stripene.disse er vel noe mere spesiel en di andre eller tar jeg helt feil ? Nydelige biler foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå