Gå til innhold

Ny E30 M3 i familien :D

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Niiicey! :D

Sport Evo kom vel aldri i hvit, gjorde den?

Mener det kom 2-3 hvite! Men jeg vedder ikke bilen min på det for å si det slik :P

Hmm.. Jeg trodde den bare kom i sort og rød? (og én mørkeblå, som vi alle vet historien bak)

Jaja, uansett så er bilene dere har her forbaska fine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sport evo så ble det laget 204 røde (brilliant red 308), 394 svarte (glossy black/jet black 668) og 2 hvite (alpinewhite II).

Felgene på den hvite blir sikkert ikke solgt, får ingenting for brukte billig-felger uansett :P Men nå er det jo ikke min bil, så det blir selvsagt opp til bror min om han vil selge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sport evo så ble det laget 204 røde (brilliant red 308), 394 svarte (glossy black/jet black 668) og 2 hvite (alpinewhite II).

Felgene på den hvite blir sikkert ikke solgt, får ingenting for brukte billig-felger uansett :P Men nå er det jo ikke min bil, så det blir selvsagt opp til bror min om han vil selge :D

En blå og en eller to sølv grå også...

Men den hvite bilen trenger eksentriske foringer på bærebroene forran hvertfall!! :)

Og dere skal ikke til vikedal på lørdag heller, så kan vi få shoot på tre E30M3 og kanskje en til E30M3 og en ny lakka Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...