Torek Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Vakkert! Få noen litt mer tidsriktige hjul på den hvite, så kommer den til å bli blant mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Den røde stripa er bare tapet på Men ja, det kom orginalt på sport evo! Viss ikke jeg sier feil så hadde vel de få hvite sport evoene sort stripe også! Ja, det kommer nok BBS RS eller lignende til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Niiicey! Sport Evo kom vel aldri i hvit, gjorde den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Niiicey! Sport Evo kom vel aldri i hvit, gjorde den? Mener det kom 2-3 hvite! Men jeg vedder ikke bilen min på det for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 ok da har jeg hørt riktig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Niiicey! Sport Evo kom vel aldri i hvit, gjorde den? Mener det kom 2-3 hvite! Men jeg vedder ikke bilen min på det for å si det slik Hmm.. Jeg trodde den bare kom i sort og rød? (og én mørkeblå, som vi alle vet historien bak) Jaja, uansett så er bilene dere har her forbaska fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Bare å si ifra når felgene til den hvite er tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 vanvittig flott den hvite der, er det alpinweiss2 den fargen heter?, fikk plutselig lyst til å hel lakkere min egen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Angående sport evo så ble det laget 204 røde (brilliant red 308), 394 svarte (glossy black/jet black 668) og 2 hvite (alpinewhite II). Felgene på den hvite blir sikkert ikke solgt, får ingenting for brukte billig-felger uansett Men nå er det jo ikke min bil, så det blir selvsagt opp til bror min om han vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 vanvittig flott den hvite der, er det alpinweiss2 den fargen heter?, fikk plutselig lyst til å hel lakkere min egen nå!! AlpinweissIII, en helt utrolig flott farge! Desidert 1.valget mitt viss jeg skulle valgt blant orginal fargene! Er litt misunnlig på den fargen der hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Strøkne biler alle tre! Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Angående sport evo så ble det laget 204 røde (brilliant red 308), 394 svarte (glossy black/jet black 668) og 2 hvite (alpinewhite II).Felgene på den hvite blir sikkert ikke solgt, får ingenting for brukte billig-felger uansett Men nå er det jo ikke min bil, så det blir selvsagt opp til bror min om han vil selge En blå og en eller to sølv grå også... Men den hvite bilen trenger eksentriske foringer på bærebroene forran hvertfall!! Og dere skal ikke til vikedal på lørdag heller, så kan vi få shoot på tre E30M3 og kanskje en til E30M3 og en ny lakka Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Ja, det er vel mangen historier rundt fargene på sport evoene også! Men at den kom i grå viste jeg ikke! Men samma det Hehe.. Frode og Tom Andrè du snakker om? Er M3en til Frode klar allerede? Tom Andrè er offshore så han kommer nok ikke! Men uansett, alltid med på en shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Nei nei nei, vi har gromme biler på Bømlo også! Har ein kompiss me Europameister88 og ein me Supra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 En liten salgsannonse for E34en er nå komt på "biler selges" Link: viewtopic.php?f=44&t=156899 MYE bil for pengene!! Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå